TÀnkte samma sak. Riktigt snygg finish verkar det vara!KÀnslan Àr att det Àr ytfinishen liknande titanarens matthet..
Muchos trevlig iaf
Villhöver![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TÀnkte samma sak. Riktigt snygg finish verkar det vara!KÀnslan Àr att det Àr ytfinishen liknande titanarens matthet..
Muchos trevlig iaf
Villhöver![]()
Moddat lite ?Devil red eye![]()
![]()
![]()
Ja det var en snabb modd.Moddat lite ?![]()
SnyggtJa det var en snabb modd.![]()
Tackar!SnyggtĂlskar sĂ„na dĂ€r smĂ„detaljer som gör det lilla extra
![]()
Woow snyggt! Hur gör man en sÄn modd?Devil red eye![]()
![]()
![]()
Tackar! Man lÀgger pÄ ett fÀrgfilter pÄ modulen. Lite pilligt men inte sÄ svÄrt.Woow snyggt! Hur gör man en sÄn modd?
riktigt snyggt! grattis! det dĂ€r e den snyggaste stĂ„lisen imo trots negativ display, pĂ„minner om titanarna.Min första metall square. Riktigt fet. Har aldrig hĂ„llit i en tidigare. Ăver förvĂ€ntanGMW-B5000MB
![]()
Jag tror att den blir Ànnu bÀttre om man konvertera den till positiv display.riktigt snyggt! grattis! det dÀr e den snyggaste stÄlisen imo trots negativ display, pÄminner om titanarna.
Gör det inte!!! ... Det Àr sÄ jÀkla kallt i vattnet fortfarandeSittplats vid Nybroviken. Ett steg innan den berömda stÄplatsen.
![]()
Nu tycker jag du Àr lite negativJag tror att den blir Ànnu bÀttre om man konvertera den till positiv display.![]()
JĂ€kligt cooltDevil red eye![]()
![]()
![]()
VretenNya skÀr pÄ vÀgsladden. Regn idag skrap imorrn.
![]()
Kolhydrat tryck vitargo?Rangeman
![]()
StÀmmer, en riktigt gammal
Nu ligger det en lÀnk till kommande Onsdags Clubhouse, dÀr @Anders Forsberg frÄn KarlJohan Auktioner Àr med
![]()
KarlJohan Auktioner - Veckans klockhÀndelser
Wednesday, May 11 at 9:00pm CEST with Roosterman, Fredrik Berns, Isac Falkenberg. Vi bjuder in Anders Forsberg, en av KarlJohan Auktioner's, grundare sÄ han fÄr berÀtta och svarar pÄ frÄgor om varför man mitt i livet helt plötsligt startar en auktionsfirma.www.clubhouse.com
Det finns en GG-1000RG pĂ„ tradera sĂ„g jag nu.NĂ„gon som har koll pĂ„ vart man kan hitta G-Shock GG-1000-1A3, verkar inte vara sĂ„ populĂ€r att sĂ€lja hĂ€r pĂ„ klocksnack och kan inte hitta pĂ„ andra sidor, FB market, tradera, blocket etc. Ăven nĂ„gon som har koll pĂ„ vilket pris man bör förhĂ„lla sig till ?
Tacksam för svar.
Tack, men fel fÀrg hahaDet finns en GG-1000RG pÄ tradera sÄg jag nu.
John Deere gul fÀrgad square menar duCitronfÀrgat ikvÀll![]()