Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fredag den 13e, och fel klocka straffar sig.
![]()
Ajajaj, dÄligt mönsterdjup straffar sigFredag den 13e, och fel klocka straffar sig.
![]()
Vad Àr det för bilutstÀllning?Nattagroda
![]()
Klurar lite pÄ vilken G som fÄr hÀnga med pÄ bilutstÀllning i Kosta imorrn..![]()
Jag kör ju highrider imorrnVad Àr det för bilutstÀllning?
Lowriders? DĂ„ funkar ju alla G's![]()
Nothing but a G thang baby!Jag kör ju highrider imorrn![]()
VÀlformulerat och jag hÄller helt med Dig. Min GD-350 Àr min mest anvÀnda klocka och snart fÄr den konkurrens av en till, en helt ny GD-350 som jag rÄkade köpa hÀromdagen....9 dagar pÄ handleden och mÄste bara fÄ lovorda GD350.
NÄgra skÀl att vÀlja den
1 den bekvÀmaste Gshocken i mitt tycke som jag testat. Gummi Skalmarna eller va de kallas flÀrparna ger en sÄn skön kÀnsla pÄ handleden. Armbandet har inget spÀnn i sig.
2 trots att jag har nedsatt syn, sÄ Àr denna displayen den bÀsta att lÀsa av trots den negativa displayen.
Displayen Àr helt otrolig
Jag förstÄr inte varför Casio inte kan köra med denna tekniken i deras andra negativa versioner. KÀnns ju som gd350 Àr ensam i denna klassen.
3 enkel att anvÀnda, inga konstigheter basicfunktioner, bra tryckknappar. Coolt med rullande texten pÄ de olika vÀrldstiderna.
4
Lagom stor och jÀkligt snygg, plus för dubbelsprint pÄ lÄsningen.
![]()
![]()
![]()
Enda klockan att spÀnna pÄ sig nÀr det Àr dags för rodeo9 dagar pÄ handleden och mÄste bara fÄ lovorda GD350.
NÄgra skÀl att vÀlja den
1 den bekvÀmaste Gshocken i mitt tycke som jag testat. Gummi Skalmarna eller va de kallas flÀrparna ger en sÄn skön kÀnsla pÄ handleden. Armbandet har inget spÀnn i sig.
2 trots att jag har nedsatt syn, sÄ Àr denna displayen den bÀsta att lÀsa av trots den negativa displayen.
Jag förstÄr inte varför Casio inte kan köra med denna tekniken i deras andra negativa versioner. KÀnns ju som gd350 Àr ensam i denna klassen.
3 enkel att anvÀnda, inga konstigheter basicfunktioner, bra tryckknappar. Coolt med rullande texten pÄ de olika vÀrldstiderna.
4
![]()
![]()
![]()
Ha det gott i bensinÄngornas vÀrld idag!
9 dagar pÄ handleden och mÄste bara fÄ lovorda GD350.
NÄgra skÀl att vÀlja den
4
![]()
![]()
![]()
Jag Àr ju en riktig karl och den biter inte pÄ migGlöm inte vibrator-funktionen!
Ser bekant ut. Men fel klocka pÄ dig.Dags att sÀtta potatis![]()
![]()
Skönt att se att Ni tar ansvar för den inhemska matproduktionen i dessa orostider!Ser bekant ut. Men fel klocka pÄ dig.![]()
![]()
![]()
![]()