Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hur menar du, undrar du över en sÀljare som inte gör det eller huruvida du ska göra det eller inte som sÀljare?Godafton pÄ er allihopa!
Vill bara stÀlla en lien frÄga. Finns det nÄgon anledning att inte visa bild pÄ baksideslocket pÄ en G-Shock som lÀggs ut pÄ Tradera?
TÀnkte visa att det inte finns nÄgra som helst mÀrken.
Vad sÀger ni?
Jag tÀnkte visa att det inte finns det minsta mÀrke pÄ baksidan pÄ de klockor jag lÀgger ut men började fundera om det kanske finns nÄgon anledning till att inte göra det pga serienummer eller sÄ, dÀrav min lilla fundering.Hur menar du, undrar du över en sÀljare som inte gör det eller huruvida du ska göra det eller inte som sÀljare?
Kan inte komma pÄ nÄgot skÀl emot det, tror Ä andra sidan inte att det Àr 100 dödsnödvÀndigt heller men om nÄgon frÄgar Àr det ju skönt att redan ha det gjort. Glöm inte att lÀnka auktionerna hÀr sen!Jag tÀnkte visa att det inte finns det minsta mÀrke pÄ baksidan pÄ de klockor jag lÀgger ut men började fundera om det kanske finns nÄgon anledning till att inte göra det pga serienummer eller sÄ, dÀrav min lilla fundering.
Tack sÄ mycket! Det gör jag absolut!Kan inte komma pÄ nÄgot skÀl emot det, tror Ä andra sidan inte att det Àr 100 dödsnödvÀndigt heller men om nÄgon frÄgar Àr det ju skönt att redan ha det gjort. Glöm inte att lÀnka auktionerna hÀr sen!
Kan inte se nÄgon anledning till att inte visa baklocket.Jag tÀnkte visa att det inte finns det minsta mÀrke pÄ baksidan pÄ de klockor jag lÀgger ut men började fundera om det kanske finns nÄgon anledning till att inte göra det pga serienummer eller sÄ, dÀrav min lilla fundering.
HÀr Àr den utlovade lÀnken till mina auktioner.Kan inte komma pÄ nÄgot skÀl emot det, tror Ä andra sidan inte att det Àr 100 dödsnödvÀndigt heller men om nÄgon frÄgar Àr det ju skönt att redan ha det gjort. Glöm inte att lÀnka auktionerna hÀr sen!
Hmmmm, nĂ„n gĂ„ng nĂ€r jag blir stor (eller hittar en till rĂ€tt pris) kommer jag köpa en sĂ„nĂntligen mĂ„ndag.
Schysst med svartIdag blev det en
Frukostprepping. Inga kycklingfiléer hÀr.
380kcal, 31g kolhydrater, 16,9g fett, 22,6g protein. RÀcker till frukost. Brukar klippa runt 100g protein bara till kvÀllsmaten.Najs. Men where's the protein man?