Whiiiiiiiii..
Gissa om det ska öppnas paket senare ikvÀll
Gissa om det ska öppnas paket senare ikvÀll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En av dom gröna finns hÀr iafGA-2000 ses vÀl inte sÄ ofta trÄden? Blev riktigt nöjd med den gröna 3aer som kom hem för ett tag sedan, sÄ nÀr den blÄ 2aer dök upp i synfÀltet var det bara att klicka! TyvÀrr verkar de vara pÄ vÀg att utgÄ?
Jag trodde det var faststÀllt att den grÄa inte funkade riktigt (eller var det jag som var petig med den gröna texten?).à hÄ, ska dividera lite. Har ju en grÄ oak.
Annars tror jag att killen pÄ 6 bast skulle gilla konfigurationen med Camo och sjÀlvlysande band!
Jag testade den hÀr.
Blast from the past.Första metalloaken jag sett med det bandet
Jag menade och grÄ resinoak
Ja verkligen, gav du bort den?StÄlisen flög ivÀg, nu blir det resten av kvÀllen.
VÀlkommen tillbaka, tyckte de var lite tommare Àn vanligtHe's back!
Va, hade ni inte saknat mig?
Försökte köra Oris ett tag, men inte sÄ bekvÀm, gÄr knappt ens rÀtt, diffar ett par sekunder per dygn, nÀ det blev en kort sejour.
...men jag hade i a f saknat er
Ah, nu har du just fÄtt en vÀn till!VÀlkommen tillbaka, tyckte de var lite tommare Àn vanligt
Kan tÀnka mig sen nÀr du tröttnarStÄlisen flög ivÀg, nu blir det resten av kvÀllen.
NoteratKan tÀnka mig sen nÀr du tröttnar
Trodde du skulle svara att det Àr en keeperNoterat
Finns inga keepersâŠTrodde du skulle svara att det Ă€r en keeper
Trodde du skulle svara att det Àr en keeper
Ni menar denna?Finns inga keepersâŠ