• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Och likasĂ„ denna, den absolut finaste av de alla har fĂ„tt ett nytt hem. Stort grattis! đŸ€—

AE794264-B1DE-4A02-AE8B-7293E1F9C199.png

Det mesta Ă€r vĂ€l frĂ„n S.L och Meraborsten. 😂
Ha ha
 en hel del ja. Även annat som massor av GWG oxĂ„ dĂ€r Mera var hovleverantör. 😃
Men flera stycken MRG har jag Ă€ven @Hans B 1955 att tacka för, likasĂ„ Porter! 😍

Men sedan har vi flera som bidragit till min samling genom att sÀlja fina fyrkanter och annat. Alla galet fina grodor. Min lokala StjÀrnurmakarna som ordnat fram mÄnga av mina klockor ska inte glömmas bort. Det Àr som sagt frÄn olika hÄll.

Ha ha
 en hel del ja. Även annat som massor av GWG oxĂ„ dĂ€r Mera var hovleverantör. 😃
Men flera stycken MRG har jag Ă€ven @Hans B 1955 att tacka för, likasĂ„ Porter! 😍

Men sedan har vi flera som bidragit till min samling genom att sÀlja fina fyrkanter och annat. Alla galet fina grodor. Min lokala StjÀrnurmakarna som ordnat fram mÄnga av mina klockor ska inte glömmas bort. Det Àr som sagt frÄn olika hÄll.
Har du nÄt spÀnnande pÄvÀg in nudÄ? :woot:

Har du nÄt spÀnnande pÄvÀg in nudÄ? :woot:
Det kanske jag har ja. 😉😃

NĂ€ GWG
MRG Ă€r sĂ„ jĂ€kliga att sĂ€lja 😎
SvĂ„ra? đŸ€”đŸ€—
Men man köper vĂ€l för att hjĂ€rtat vill ha, inte för att tĂ€nka pĂ„ att de ska sĂ€ljas? 😃

Fast jag tycker nog inte det har varit svĂ„rt att sĂ€lja mina MRG, snarare vĂ€lja vem som ska fĂ„ köpa. đŸ€—
Det svÄraste Àr nog att lÄta de flytta öht, vissa av de gÄr ju inte att finna igen.

Senast Àndrad:
Cool flaska 😀 Var det nĂ„got som slĂ€pptes i samband med nedlĂ€ggningen?? 🙂
Om den inte var inplastad hade jag trott att den var hemkörd! :woot:

Edit: har fÄtt en kÀnsla av att vÄr vÀn inte inmundigar raketbrÀnsle, men du fÄr vÀl skicka honom flaskan efter att du tömt den, men fylld med Àppelmust istÀllet!
Prexis, nyttjar inte alkoholiska drycker.. Är ju lixom inte frisk Ă€ndĂ„đŸ˜

Tillbaka
Topp