Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Va hÀnde med att "sÀlja lagom*Dessa tvÄ Àr de som finns kvar av alla jag hade!
Och snart kanske de oxÄ Àr borta.
![]()
![]()
Snacka om utförsĂ€ljning. Stannar de i trĂ„den?Ăven nĂ„gra grodor har fĂ„tt nya hem. JĂ€ttekul att det funnits sĂ„ stort intresse och tack alla ni som skrivit oavsett om det lett till affĂ€r eller ej, vĂ€ldigt trevligt!
Jag fÄr passa mig sÄ jag inte blir helt utan G-Shocks, ha ha.![]()
Ha ha, ja, det blev mer Àn jag hade tÀnkt mig frÄn början men intresset var ju sÄ stort.Va hÀnde med att "sÀlja lagom*![]()
Just dessa stannar nog pÄ forumet ja⊠mer Àn sÄ avslöjar jag inte utan de nya Àgarna fÄr sjÀlva presentera sina fynd!Snacka om utförsÀljning. Stannar de i trÄden?
Kul det! Fler aktiva MR-G i trÄden!Just dessa stannar nog pÄ forumet ja⊠mer Àn sÄ avslöjar jag inte utan de nya Àgarna fÄr sjÀlva presentera sina fynd!![]()
Japp, precis.Kul det! Fler aktiva MR-G i trÄden!
Var har du hittat alla dina godbitar? Kommer de frÄn AD inrikes, eller har du fÄngat dem i andra vatten?Kanske blir nÄgra fler grod-aktivister oxÄ.
![]()
De kommer frÄn alla olika hÄll. En del har jag fÄtt köpa av medlemmar pÄ forumet och en del frÄn AD inrikes och haft tur att de kunde fÄ fram just den jag sökte.Var har du hittat alla dina godbitar? Kommer de frÄn AD inrikes, eller har du fÄngat dem i andra vatten?
Det mesta Àr vÀl frÄn S.L och Meraborsten.Var har du hittat alla dina godbitar? Kommer de frÄn AD inrikes, eller har du fÄngat dem i andra vatten?
Ha ha⊠en hel del ja. Ăven annat som massor av GWG oxĂ„ dĂ€r Mera var hovleverantör.Det mesta Ă€r vĂ€l frĂ„n S.L och Meraborsten.![]()
Har du nĂ„t spĂ€nnande pĂ„vĂ€g in nudĂ„?Ha ha⊠en hel del ja. Ăven annat som massor av GWG oxĂ„ dĂ€r Mera var hovleverantör.
Men flera stycken MRG har jag Àven @Hans B 1955 att tacka för, likasÄ Porter!
Men sedan har vi flera som bidragit till min samling genom att sÀlja fina fyrkanter och annat. Alla galet fina grodor. Min lokala StjÀrnurmakarna som ordnat fram mÄnga av mina klockor ska inte glömmas bort. Det Àr som sagt frÄn olika hÄll.
Stort grattis hoppas min dyker upp imorgonTack @Meraborsten för att jag fick överta denna, saknat denna modell faktiskt
Och som alltid oavsett vad man köper sÄ blir det en grundligt tvÀtt
![]()
![]()
SpÀnningen Àr oliiiiidlig!Stort grattis hoppas min dyker upp imorgon![]()
Din nya MRG?Stort grattis hoppas min dyker upp imorgon![]()
Det kanske jag har ja.Har du nÄt spÀnnande pÄvÀg in nudÄ?![]()
SvÄra?NÀ GWG
MRG Àr sÄ jÀkliga att sÀlja![]()
Om den inte var inplastad hade jag trott att den var hemkörd!
Saknar ocksÄ en Mudmaster, gav den ju inte mkt chans senast men hoppas sommaren ska göra det kÀnns bÀttre med en (har köpt en 1k med alltsÄTack @Meraborsten för att jag fick överta denna, saknat denna modell faktiskt
Och som alltid oavsett vad man köper sÄ blir det en grundligt tvÀtt
![]()
![]()
Cool flaska
Prexis, nyttjar inte alkoholiska drycker.. Ăr ju lixom inte frisk Ă€ndĂ„Om den inte var inplastad hade jag trott att den var hemkörd!
Edit: har fÄtt en kÀnsla av att vÄr vÀn inte inmundigar raketbrÀnsle, men du fÄr vÀl skicka honom flaskan efter att du tömt den, men fylld med Àppelmust istÀllet!