God morgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hade en med positiv display, men king Àr inte min grej, satt som skrÀp..Mycket trevligt i den dÀr listan
Men ingen King?![]()
Nej, men för att parafrasera filmen "Jack": "Jag surfar psyyykiskt, Morsan!"Fick du till nÄn brÀda?![]()
Ja dÄ Àr jag i Rhodos sen igÄr eftermiddag.
Hann med ett bad igÄr och Àr pÄ stranden idag. Ligger och solar och ska om en stund ta ett dopp i det ~22-gradiga vattnet.
![]()
![]()
Turkiet syns 18km bort.
![]()
Du menar typ en sÄdan hÀr?Soft ! ska dit i september sÄ mÄste skaffa en gul lite mer somrig G-shock till dess![]()
Du menar typ en sÄdan hÀr?![]()
![]()
Soft ! ska dit i september sÄ mÄste skaffa en gul lite mer somrig G-shock till dess![]()
Jaha, dÄ fÄr du leta efter en gul square dÄ. Det torde vÀl gÄ att uppbringa eller?har försökt tycka att nÄgot annat Àn fyrkanterna Àr snygga men det har inte uppstÄtt nÄgon kemi Ànnu ..
Kolla @zokasthlm 's semester id pÄ förra sidanhar försökt tycka att nÄgot annat Àn fyrkanterna Àr snygga men det har inte uppstÄtt nÄgon kemi Ànnu ..
JorÄ det finns nÄgra intressantaJaha, dÄ fÄr du leta efter en gul square dÄ. Det torde vÀl gÄ att uppbringa eller?
Nu Àr Turtle G pÄ semestern
![]()
GW-B5600CD-9Ref pÄ den dÀr badboyen ?![]()
host hostJorÄ det finns nÄgra intressanta![]()
StÀmmer bra! Grym klockaGW-B5600CD-9
En av Charles Darwin Foundation G-na
Har Àven in sköldpadda i backlighten om jag inte Àr helt ute och paddlar![]()
Gula WESCen vore nÄt för dig @Doncorleonehost host
![]()
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Gula WESCen vore nÄt för dig @Doncorleone![]()
Oj, dÀr fanns det godbitarhost host
![]()
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org