Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄna som sÀljs pÄ Clas ohlson?
Den funkar vÀldigt bra, jag har anvÀnt den bÄde pÄ G-Shock och pÄ sneakers.SÄna som sÀljs pÄ Clas ohlson?
Japp, de finns att köpa lite överallt.SÄna som sÀljs pÄ Clas ohlson?
Den kungen vill man haMer högupplösta bilder pÄ nya slÀppet. Kingen Àr kung!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fy vad trist. Lovar att hÄlla koll, TVA ser man inte sÄ ofta sÄ den lÀr sticka ut.TrÄkiga nyheter.
Vi har haft inbrott.
Alla klockor borta.
DĂ€ribland denna:
Casio G-Shock
Titanium Full Metal GMW- B5000TVA-1ER
![]()
Tacksam om ni hjÀlper mig hÄlla uppsikt.
Jag Àr bortrest har inte hunnit inventera om ytter och innebox Àr kvar. SÄ kan vara bra att veta.
- Har/har haft mÄnga MRG, den dÀr Àr den bÀstaDen hÀr Àr mysig
Avslutad - G-shock MRG-G2000HB 27K
SÀljes MRG-G2000HB Hammertone i fantastiskt skick. Fullset uttagen i sverige 2020-10-07. Pris 32k ink PN vÀrde. PB 29k 27Kklocksnack.se
TrÄkiga nyheter.
Vi har haft inbrott.
Alla klockor borta.
DĂ€ribland denna:
Casio G-Shock
![]()
Jag Àr bortrest har inte hunnit inventera om ytter och innebox Àr kvar. SÄ kan vara bra att veta.
TrÄkiga nyheter.
Vi har haft inbrott.
Alla klockor borta.
DĂ€ribland denna:
Casio G-Shock
![]()
De fick in nya idag. Missade precis. Lyckades betala, men fick precis dĂ„ meddelande om att den var slut i lagerĂr det nĂ„gon som har koll pĂ„ hur mĂ„nga 'Manga Theme GA-2100MNG' som har gĂ„tt ut egentligen? Tilldelningen i Sverige kan ju inte varit mer Ă€n 1-2 klockor per butik. Min skickades frĂ„n Kultan idag iallafall![]()
Du fÄr köpa den hÀr istÀllet.De fick in nya idag. Missade precis. Lyckades betala, men fick precis dÄ meddelande om att den var slut i lager![]()
Finns att köpa pÄ klockmagasinetDe fick in nya idag. Missade precis. Lyckades betala, men fick precis dÄ meddelande om att den var slut i lager![]()