• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

T-wiz

Cartier
2-Faktor
God afton, old school fÄr börja aftonen.
1000000720.jpg
1000000721.jpg
 

ekke

Rolex
2-Faktor
HÀr kommer en frÄn arkivet för att hedra min vapendragare, kollega och bÀsta vÀn som fick dra sin sista gulliga snarkning och somna in för nÄgra timmar sedan...
MÄnga Àr bilderna som jag publicerat hÀr dÀr han varit med i bakgrunden eller i varje fall varit anledningen till promenaden dÀr bilden tagits.
Vila i frid Louie, du fattas mig ♄
IMG_20230302_144648.jpg
 

T-wiz

Cartier
2-Faktor
HÀr kommer en frÄn arkivet för att hedra min vapendragare, kollega och bÀsta vÀn som fick dra sin sista gulliga snarkning och somna in för nÄgra timmar sedan...
MÄnga Àr bilderna som jag publicerat hÀr dÀr han varit med i bakgrunden eller i varje fall varit anledningen till promenaden dÀr bilden tagits.
Vila i frid Louie, du fattas mig ♄
IMG_20230302_144648.jpg
Beklagar! ❀
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
HÀr kommer en frÄn arkivet för att hedra min vapendragare, kollega och bÀsta vÀn som fick dra sin sista gulliga snarkning och somna in för nÄgra timmar sedan...
MÄnga Àr bilderna som jag publicerat hÀr dÀr han varit med i bakgrunden eller i varje fall varit anledningen till promenaden dÀr bilden tagits.
Vila i frid Louie, du fattas mig ♄
IMG_20230302_144648.jpg
Lider med dig VĂ€nnen:(
 

martaSM30

Audemars
HÀr kommer en frÄn arkivet för att hedra min vapendragare, kollega och bÀsta vÀn som fick dra sin sista gulliga snarkning och somna in för nÄgra timmar sedan...
MÄnga Àr bilderna som jag publicerat hÀr dÀr han varit med i bakgrunden eller i varje fall varit anledningen till promenaden dÀr bilden tagits.
Vila i frid Louie, du fattas mig ♄
IMG_20230302_144648.jpg
đŸŒč
 

ekke

Rolex
2-Faktor
Funderar pĂ„ en resa till Legoland. Är det nĂ„gon som varit dĂ€r pĂ„ sistone? Hur Ă€r hotellet och stugorna?
IMG_8295.jpeg
Var dĂ€r pĂ„ försĂ€songen förra Ă„ret, det var riktigt bra, men jag Ă€r tveksam om jag uppskattat det lika mycket vid högsĂ€song 😅. Bodde pĂ„ motell en kvart bort för att hĂ„lla budget... Det funkade fint det ocksĂ„ â˜ș
1000009001.jpg
 
Topp