Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det Àr tvÄ i GA-1000Jag och grodan funderar pÄ ett framtida batteribyte i Gravitymaster'n
Hur vet man om det Àr 1 eller 2 batterier i den? pÄ Shockbase ser man ju bara vilket batteri det Àr.
Jag har fÄtt för mig att det Àr 2st nÀr det Àr ani-digi.
Ser bĂ€ttre ut i verklighetenĂrligt talat, vilket bottennapp frĂ„n Casio. 100k och dom har inte ens lyckats centrera datumrutan mellan tim-markeringarna.
Ăr det den med tygband och typ spĂ€nnet ser ut som pĂ„ en hĂ€ngselbyxa?Finns det nĂ„gon vĂ€rde i en gammal DW-004? Eller nĂ„gon intresserad av att köpa den?
StĂ€mmer bra!Ăr det den med tygband och typ spĂ€nnet ser ut som pĂ„ en hĂ€ngselbyxa?
Jag tror fanken Det dÀr Àr en likadan modell som min första gshock jag hade nÀr jag gick i sjuan
Blev nyss stoppad i en poliskontroll.
Hur skadad Àr man nÀr man först noterar vad polisen för klocka, DW-5600,och sen tÀnker "fasen, vi tar ett wristshot"....
FÄr nöja mig med den MRGn jag har, men sjukt fin var den gillar bandet skarpt!Ser bÀttre ut i verkligheten
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂPĂr det den med tygband och typ spĂ€nnet ser ut som pĂ„ en hĂ€ngselbyxa?
Jag tror fanken Det dÀr Àr en likadan modell som min första gshock jag hade nÀr jag gick i sjuan
Ja hÀr ser det ju centrerat ut?!? Jag fattar nada som vanligt.Ser bÀttre ut i verkligheten
Bra dĂ€r! Riktiga rariteter. Kolor i synnerhet med 700 ex world wide. Men Ă€ven Gravitymaster Honda Jet Ă€r riktigt tuff. Och TVAâŠ
Ăr vinkeln som förvrider pĂ„ vissa bilder troligenHĂ€r ser det ju centrerat ut?!? Jag fattar nada som vanligt.
Eller sĂ„ var det nĂ„gon knas-dator-renderad bild pĂ„ första inlĂ€gget.Ăr vinkeln som förvrider pĂ„ vissa bilder troligen
TVA