• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

FrÄga till experterna:
Min stĂ„lis har börjat draina batteri trots att den burits konstant sedan 1mars. Börjar misstĂ€nka att den behöver nytt batteri dĂ„ den Ă€r frĂ„n 2018 men tycker Ă€ndĂ„ det kĂ€nns mĂ€rkligt. Drar Bluetooth och autoljus sĂ„ mycket? Var strax över hĂ€lften enl appen nĂ€r den anlĂ€nde (veckan innan owgm) och nu Ă€r det tvĂ„ streck kvar, ett streck har försvunnit sedan gĂ„rdagen. Önskar dock att man kunde se % istĂ€llet i appen men man kan vĂ€l inte vĂ€nta sig för mycket haha
Har ingen stÄlis men det Àr stor skillnad i batterikonsumtion pÄ mina blÄtandsfyrkanter och vanliga 5610.
BlÄtandarna ber om ljus oftare.

Walter ikvÀll pÄ tal om annat.
1000006105.jpg

Har ingen stÄlis men det Àr stor skillnad i batterikonsumtion pÄ mina blÄtandsfyrkanter och vanliga 5610.
BlÄtandarna ber om ljus oftare.

Walter ikvÀll pÄ tal om annat.
1000006105.jpg
Jag har en Gw-b5600 oxÄ som ju Àr blÄtand och den klarar sig bra mycket bÀttre Àn stÄlisen och dÄ har jag Àven autolÀget igÄng men den Àr vÀl ca 2-3 Är nyare oxÄ sÄ som sagt, kan ju vara dax för nytt batteri i stÄlisen. FÄr vÀl lÀmna in den efter mars om den inte för innan eller jag failar

Jag har en Gw-b5600 oxÄ som ju Àr blÄtand och den klarar sig bra mycket bÀttre Àn stÄlisen och dÄ har jag Àven autolÀget igÄng men den Àr vÀl ca 2-3 Är nyare oxÄ sÄ som sagt, kan ju vara dax för nytt batteri i stÄlisen. FÄr vÀl lÀmna in den efter mars om den inte för innan eller jag failar
Testa först att lÄta den ladda upp rejÀlt i flera dagar i direkt solljus. Min erfarenhet Àr att den klarar daglig anvÀndning fint pÄ vintern om den Àr fulladdad. Om den Àr typ halvladdad Àr min erfarenhet att den vintertid vÀxlar lite mellan tvÄ (och kanske till och med en) och tre pinnar om man kör vanlig anvÀndning

Senast Àndrad:
Testa först att lÄta den ladda upp rejÀlt med flera dagar i direkt solljus. Min erfarenhet Àr att den klarar daglig anvÀndning fint pÄ vintern om den Àr fulladdad. Om den Àr typ halvladdad Àr min erfarenhet att den vintertid vÀxlar lite mellan tvÄ (och kanske till och med en) och tre pinnar om man kör vanlig anvÀndning
Ska testa. Lyckats fÄ till en pinne med 1 timmes solljus och jÀkligt nÀra en led-lampa i tvÄ timmar samt stÀngt av autolight sÄ fÄr vi se :)
Och hoppas pĂ„ mycket sol, fĂ„r vĂ€l dansa en soldans och offra nĂ„gons förstfödda 😂

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp