Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
G-7900 Àr en modell som sitter riktigt bra pÄ handleden, det Àr flÀrparna som gör'tTror jag skulle vilja kingen med röda detaljer eller en med positiv display ocksÄ.
Annars Àr jag sugen pÄ en röd g shock som nÀsta. Kanske g7900 som jag hade tidigare eller gw6900 eller kanske testa en ga-100
![]()
Eller en röd KingTror jag skulle vilja kingen med röda detaljer eller en med positiv display ocksÄ.
Annars Àr jag sugen pÄ en röd g shock som nÀsta. Kanske g7900 som jag hade tidigare eller gw6900 eller kanske testa en ga-100
![]()
Ja jag sÄlde en röd som jag saknar liteG-7900 Àr en modell som sitter riktigt bra pÄ handleden, det Àr flÀrparna som gör't![]()
![]()
![]()
Tuff, men jag kommer inte överens med den typen av röd riktigtEller en röd King
![]()
Kommer ju fan behöva bestÀlla en sÄn dÀr snart
Den sÄg dock enorm ut pÄ designerns arm, det avskrÀckte mig lite nuKommer ju fan behöva bestÀlla en sÄn dÀr snart![]()
dom dÀr Àr ju sÄ sjukt galna
den ĂR stor... jĂ€mför med kingen:Den sĂ„g dock enorm ut pĂ„ designerns arm, det avskrĂ€ckte mig lite nu![]()
Men du.... Vad Àr det dÀr för en version???Morgonsolen kikar Àntligen in pÄ kontoret
![]()
Men du.... Vad Àr det dÀr för en version???SketafrÀn i helcamo ju!
SĂ„g rĂ€tt hĂ€ftigt ut, men risken Ă€r vĂ€l att man sitter och slĂ„r klockan i bordet för att fĂ„ dem att hoppa âur ledâdom dĂ€r Ă€r ju sĂ„ sjukt galnatro hur der dĂ€r med magnetiska visare funkar?
Den blir lixom snÀppet upp i kÀnsla tycker jagPassade pÄ att testa aftermarket-lÀnken som @roosterman tipsade om ocksÄ, blev ju helt awesome tycker jag!
Edit: Jag ser nu att den blir helt galen pÄ bild i direkt solljus, mobilkameran klarar inte av allt bling sÄ lÀgger till en bild i mer naturligt ljus ocksÄ.
![]()
![]()