Den var sjukt ball, jag villhöver ett sÄnt kit!Jag förvÀntar mig att fÄ se @oddface gröna fyrkant hÀr snart.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den var sjukt ball, jag villhöver ett sÄnt kit!Jag förvÀntar mig att fÄ se @oddface gröna fyrkant hÀr snart.![]()
Snacka om överrasknings-GDen var sjukt ball, jag villhöver ett sÄnt kit!![]()
Bara att rÀtta sig i ledet dÄJag förvÀntar mig att fÄ se @oddface gröna fyrkant hÀr snart.![]()
Det dÀr var första gÄngen jag sett en stÄlis fÄ en sÄn behandlingBara att rÀtta sig i ledet dÄen lite morgontrött bild.
![]()
Sjukt cool! Ăr den blĂ€strad och sedan mĂ„lad grön?Bara att rĂ€tta sig i ledet dĂ„en lite morgontrött bild.
![]()
Tackar! Den var matt frĂ„n början, sĂ„ ingen förbehandling. Bara pulverlackad grönSjukt cool! Ăr den blĂ€strad och sedan mĂ„lad grön?![]()
Vilket kul projekt! Det blev ju hur bra som helst!Tackar! Den var matt frÄn början, sÄ ingen förbehandling. Bara pulverlackad grön![]()
Villhöver du alla funktionerna eller Àr det MIP-displayen du siktar efter?Testade den hÀr igÄr. Den satt bra, men jag hade önskat att den var liiite mindre. Har ni tips pÄ andra G-Squads som sitter lika bra eller bÀttre?![]()
BÄde och egentligen. Men kan leva med enbart MIP.Villhöver du alla funktionerna eller Àr det MIP-displayen du siktar efter?![]()
Kolla lite pÄ GBD-200.BÄde och egentligen. Men kan leva med enbart MIP.![]()
VÀlkommen in i G-shockgemenskapenKul trÄd, Dagens beater en en trotjÀnare GW-9010MB![]()
Ja, om det intrÀffade 4. 4 hade ju varit perfekt. Vi hade ju lÀtt kunnat tajmat det med lite samarbete. NÄvÀl, vi fÄr ha det i Ätanke nÀsta gÄng.