Bytt till GWG-2000 och hoj

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
mĂ„ste blivit nĂ„got fel med rea-pris och moms. dom andra klockorna har moms i priset.Hittade denna igĂ„r, var lite nyfiken pĂ„ modellen för nĂ„gra Ă„r sedan. Bra pris dessutom. Tills man gĂ„r in i kassan och fĂ„r momspĂ„slag pĂ„ 200krâŠ![]()
Vilken svensk sida har utlÀndska priser pÄ sin hemsida![]()
mÄste blivit nÄgot fel med rea-pris och moms. dom andra klockorna har moms i priset.
skriv och frÄga!
edit: jag ser nu att det Àr frakten som lagts pÄ i priset du ser i varukorgen.
![]()
hej,Funderar pÄ att sÀlja dessa tvÄ för att jag vill ha en gw-6900.![]()
gwg-1000
hej,
Vad tror ni Àr lagom att lÀgga ut dessa tvÄ i bra skick för? Jag vill ha lite förÀndring
UngefĂ€r som jag gissade dĂ„. Dw-6900 Ă€r det.Ăr det en DW-6900e dĂ„ ca 5-600kr.
För GW sÀger jag 7-800kr, tycker den Àr en trevlig G men var svÄr sÀlja nÀr jag Àgde den.
![]()
UngefÀr som jag gissade dÄ. Dw-6900 Àr det.
TĂ€nkte uppgradera till en GW
Helt rÀttUngefÀr som jag gissade dÄ. Dw-6900 Àr det.
TĂ€nkte uppgradera till en GW
FĂ€rgmatchat som vanligt. Snyggt! KĂ€nns litet "high tech"!Bytt till GWG-2000 och hoj
![]()
![]()
AlltsĂ„... Jag har ju inte direkt nĂ„got emot fĂ€rger och udda modeller, men denna vete fasen.....SĂ„âŠ. Vem blir först?
![]()
AlltsÄ... Jag har ju inte direkt nÄgot emot fÀrger och udda modeller, men denna vete fasen.....
Jag kommer inte bli först![]()
AlltsÄ... Jag har ju inte direkt nÄgot emot fÀrger och udda modeller, men denna vete fasen.....
Jag kommer inte bli först
Blev anklagad av @Delgada att jag körde en Tamagotchiklocka under OWGM... Hade jag haft en sÄn hÀr hade jag förstÄtt det fullt![]()
Brutal. Villhöver exakt den dÀr modellen.KvÀlls-G
![]()
![]()