Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har anvĂ€nt o-ringar för att hĂ„lla in hajfenan under förvaring. Men det dĂ€r var ju smartare, ska definitivt testasĂr det nĂ„gon mer Ă€n mig som anvĂ€nder O-Ring frĂ„n Biltema för att stĂ„l-ögglan inte ska Ă„ka inĂ„t och lĂ€mna en âflĂ€rpâ efter sig?
Funkar hur bra som helst!
75 O-Ringar för typ 40 kr![]()
Upplever nog ett större "problem" att metallögla glider Ă„t andra hĂ„llet och flĂ€rpen flĂ€rpar loss heltĂr det nĂ„gon mer Ă€n mig som anvĂ€nder O-Ring frĂ„n Biltema för att stĂ„l-ögglan inte ska Ă„ka inĂ„t och lĂ€mna en âflĂ€rpâ efter sig?
Bra jobbat, jag fick inte helt till det nÀr jag skulle ÄterstÀlla allt (legat urladdad ett tag)NyförvÀrvet sitter kvar
Efter en hel del pillande, svart magi och diverse synkning av visare (datumet lÄg tre dagar fel, hur nu det gÄr till) sÄ lyckades den med MB6 i natt
![]()
Ăr det nĂ„gon mer Ă€n mig som anvĂ€nder O-Ring frĂ„n Biltema för att stĂ„l-ögglan inte ska Ă„ka inĂ„t och lĂ€mna en âflĂ€rpâ efter sig?
Vad var det med knappen?
Verkade som flÀrpen och pinnen liksom kommit över/under/snett varandra sÄ den petades inte hela vÀgen emot. Höll pÄ med den för ett par Är sedan, lackade, provade igen nuVad var det med knappen?
BPn Àr fasen riktigt bra![]()
Skam den som ger sig!Verkade som flÀrpen och pinnen liksom kommit över/under/snett varandra sÄ den petades inte hela vÀgen emot. Höll pÄ med den för ett par Är sedan, lackade, provade igen nu![]()
Den har ju legat jÀÀÀvligt nÀra att lÀggas ut som "repobjekt" pÄ tratten.. FÄr se hur jag gör nu dÄSkam den som ger sig!![]()
Icke sÀlja!!Den har ju legat jÀÀÀvligt nÀra att lÀggas ut som "repobjekt" pÄ tratten.. FÄr se hur jag gör nu dÄ
#gefanaldrigupp
Det dÀr Àr en riktigt fin modell, blir sugen varje gÄng man ser den. Men haft en tvÄ ggr och kommer av nÄgon anledning inte helt överens med den :/Godmorgon! SÄ vart det torsdag och det nÀrmar sig helg.
![]()