• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Idag kör vi lite 40Ă„rs medans man vĂ€ntar pĂ„ sjukgymnasten 👌

1000002410.jpg

Är det nĂ„gon mer Ă€n mig som anvĂ€nder O-Ring frĂ„n Biltema för att stĂ„l-ögglan inte ska Ă„ka inĂ„t och lĂ€mna en ”flĂ€rp” efter sig?

Funkar hur bra som helst!😎👍
75 O-Ringar för typ 40 kr
IMG_0802.jpeg
Har anvĂ€nt o-ringar för att hĂ„lla in hajfenan under förvaring. Men det dĂ€r var ju smartare, ska definitivt testas 🙌

Är det nĂ„gon mer Ă€n mig som anvĂ€nder O-Ring frĂ„n Biltema för att stĂ„l-ögglan inte ska Ă„ka inĂ„t och lĂ€mna en ”flĂ€rp” efter sig?

IMG_0802.jpeg
Upplever nog ett större "problem" att metallögla glider Ät andra hÄllet och flÀrpen flÀrpar loss helt :rolleyes:
Men det gĂ„r ju att sĂ€tta oringen pĂ„ andra sidan..😁

IMG_0802.jpeg

Jag har samma problem med denna G-shock fast öglan glider utÄt jÀmt och stÀndigt.

1000012723.jpg

Irriterande...

1000012721.jpg

Ögglan har alldeles för stort mellanrum.
Jag har fÄtt tips tidigare om en o-ring men Ànnu inte ÄtgÀrdat det.

1000012722.jpg

Tillbaka
Topp