• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Kan det vara en G Ed har pĂ„ sig.😋
IMG_0103.jpeg
IMG_0108.jpeg
IMG_0105.jpeg
FrÄn Gemini: Ed Sheeran wears a custom white ceramic Audemars Piguet Royal Oak Perpetual Calendar known as "The Mathematician Tour" watch. This one-of-a-kind timepiece was created to celebrate his world tour and features a white ceramic case with a unique dial and rotor personalized to represent his albums and daughters

Typ i andra Ă€nden prisskalan frĂ„n G-shock 😃

Florerar bilder pĂ„ en uppdaterad Square stĂ„lis med Mip-display. Har modellnummer etc - ser trovĂ€rdigt ut. NĂ„gon skrev ocksĂ„ att den senaste stĂ„lisen fĂ„tt den röda linjen till slut för att det Ă€r sista modellen innan den nya kommer. Lite kluven. Mip coolt in a way men det Ă€r ju Ă€nnu lĂ€ngre frĂ„n 80-talet
 Ska sĂ€gas att en 5610 ocksĂ„ finns med uppdateringen sĂ„ skulle ju gĂ€lla hela programmet dÄ 

Vad tror ni? Tycker sjÀlv att modellerna med Bluetooth Àr bra kompromisser mellan retro och nytt.
Jag hade tyckt det var vÀldigt synd om de helt gÄr över till MIP. LCD Àr ju ÀndÄ en sÄ stor del av deras dna. Detta kÀnns lite som en sÄn dÀr grej nÀr folk alltid gapar om att de vill ha nytt, men efter att det lagt sig sÄ kommer troligen samma folk sakna det gamla.

Efter en stund pÄ stranden följt av mat och dryckinhandling, dusch och en stunds vila, kopplar jag av pÄ balkongen. Det hörs grekisk musik frÄn nÄt stÀlle i nÀrheten. BlÄser friskt vilket Àr skönt nÀr det Àr cirkus 29 grader pÄ kvÀllen. Som sed nÀr jag Àr pÄ Rhodos brukar jag ta en grekisk kall för @laketwig . Vad sÀgs om en Alfa?

1000021161.jpg

FrÄn Gemini: Ed Sheeran wears a custom white ceramic Audemars Piguet Royal Oak Perpetual Calendar known as "The Mathematician Tour" watch. This one-of-a-kind timepiece was created to celebrate his world tour and features a white ceramic case with a unique dial and rotor personalized to represent his albums and daughters

Typ i andra Ă€nden prisskalan frĂ„n G-shock 😃

Hahaha jag fÄr ta nÄgra extra-pass pÄ jobbet.

Heads up!

SÀljes eller bytes mot poison dart eller borneo frogman eller nÄgon liknande frogman.

SÄld!
IMG_3478.jpeg

Senast Àndrad:
Vad ligger Borneo eller poison dart prismĂ€ssigt ungefĂ€r pĂ„ begagnatmarknaden? Är sugen frĂ€mst pĂ„ giftpilen men verkar ju inte krylla av dem. Annars om nĂ„gon har rostfria gmw-b5000 till vettigt pris? Denna fick precis en ny Ă€gare.
IMG_0018.jpeg

Senast Àndrad:
Vad ligger Borneo eller poison dart prismĂ€ssigt ungefĂ€r pĂ„ begagnatmarknaden? Är sugen frĂ€mst pĂ„ giftpilen men verkar ju inte krylla av dem. Annars om nĂ„gon har rostfria gmw-b5000 till vettigt pris? Denna fick precis en ny Ă€gare.
IMG_0018.jpeg
Tror det finns 3st BRT(jag har 1) hÀr pÄ forumet, sÄ vill man ha en Àr det bara slÄ till sÄ fort nÄgon Àr redo att sÀlja. Utbudet Àr minimalt.
Men som @Nygren sÀger Àr nog 12-15 rimligt.

Skulle sÀga mellan 12-15

APF billigare Àn BRT

Tror det finns 3st BRT(jag har 1) hÀr pÄ forumet, sÄ vill man ha en Àr det bara slÄ till sÄ fort nÄgon Àr redo att sÀlja. Utbudet Àr minimalt.
Men som @Nygren sÀger Àr nog 12-15 rimligt.
Oj, ligger de sÄ högt nu alltsÄ. DÄ kör jag vidare pÄ min modesta samling G-shocks ett tag till. o_O

Oj, ligger de sÄ högt nu alltsÄ. DÄ kör jag vidare pÄ min modesta samling G-shocks ett tag till. o_O
NÄgonstans i det hÀradet kommer du nog att hamna, men beroende pÄ hypen pÄ forumet, vem som Àr i köp- och sÀljtagen m.m. kanske du kan komma ner nÄgot. Tror dock inte att du kommer under tian.

Tillbaka
Topp