Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Va inne pÄ den först faktiskt men föll pÄ storleken. Har nÄn större G (7900 sÄ inget extremt) men mÀrker att jag knappt anvÀnderTipsar om GD-010, den Àr lite större dock, men vÀldigt trevlig.
DÄ gjorde du nog rÀttVa inne pÄ den först faktiskt men föll pÄ storleken. Har nÄn större G (7900 sÄ inget extremt) men mÀrker att jag knappt anvÀnder![]()
Go kvÀll G-Shockers! HÀr ska det jobbas i helgen men det sÀtter ju inte stopp för en trevlig fredag.
![]()
Nice!@T-wiz blev inspirerad. Funkar bra för att ârĂ€ddningsarbeteâ i hemmet.
Vad Àr det man sÀger om TV och kilon. Tycker nog kameran lÀgger pÄ nÄgra mm pÄ klockan (eller drar av frÄn handleden)..![]()
Tack! Nej, Fujifilm XT-3 och lite belysningGrym bild!
Med mobilkamera?
Det Ă€r ingen fara, det Ă€r för LED-belysningen.Noterade just att en del av ringen i ârehautenâ verkar ha slĂ€ppt frĂ„n tavlan mellan index 4 och 5 pĂ„ min Casioak.
Ăr det ett kĂ€nt problem? Kan man reklamera pĂ„ garantin tro? Klockan köptes i april.
![]()
![]()
HmmmâŠ.antingen Ă€r jag bakis eller bara allmĂ€nt förvirrad men kan inte minnas att det varit sĂ„ pĂ„tagligt tidigareDet Ă€r ingen fara, LED-belysning.![]()
![]()
NĂ„gonstans mĂ„ste ju LEDn sittaNoterade just att en del av ringen i ârehautenâ verkar ha slĂ€ppt frĂ„n tavlan mellan index 4 och 5 pĂ„ min Casioak.
Ăr det ett kĂ€nt problem? Klockan köptes i april.
Kan man lÀmna in den hos tex StjÀrnurmakarna trots att den Àr köpt pÄ Uret?
![]()
![]()
TÀnkte pÄ dig @ekke nÀr vi var vid den hÀr stranden. Grymma vÄgor
Har tvÄ, kanske tre, pakÀÀÀÀÀÀt som vÀntar nÀr vi kommer hemBadhuskompisen Riseman fÄr hjÀlpa till att öppna paketet som kom tidigare i veckan.
![]()
Ett litet fint shore breakTÀnkte pÄ dig @ekke nÀr vi var vid den hÀr stranden. Grymma vÄgor
![]()
![]()
Nu kollar vi pÄ seglingskurs nedanför hotellrummet
![]()
![]()