Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
UtanpÄ (boett, band) Àr det GBD-200-1 men inuti (modul) Àr det en GBX-100. GBD-200 sitter bÀttre pÄ min hanled men jag gillar de extra funktionerna hos GBX-100 som mÄnfas, solens upp- och nedgÄng och tidvatten sÄ det blev en modd.Snygg! Vilken referens Àr det pÄ den?
Riktigt bra priser. Lite sugen pÄ bÄde RX och GXW. MRG-grodan Àr riktigt fin, men gÄr att hitta billigare pÄ DiturDagens tips via @ChromeGadget :
Magnussons ur i Götelabörg har 70%rabatt pÄ en hel skock med G-shocks idag
![]()
Fynda Outlet Klockor â Fantastisk Rea pĂ„ Klockor Online!
Fantastiska rea erbjudanden pÄ outlet klockor i vÄr butik online! Spara stort med rabatterade priser och njut av fri frakt frÄn 999 kr.magnussonsur.se
Ăr det nĂ„gon som bestĂ€llt och fĂ„tt bekrĂ€ftelse pĂ„ mail? Jag rĂ„kade lĂ€gga en bestĂ€llning, men ingen mail fortfarandeDagens tips via @ChromeGadget :
Magnussons ur i Götelabörg har 70%rabatt pÄ en hel skock med G-shocks idag
![]()
Fynda Outlet Klockor â Fantastisk Rea pĂ„ Klockor Online!
Fantastiska rea erbjudanden pÄ outlet klockor i vÄr butik online! Spara stort med rabatterade priser och njut av fri frakt frÄn 999 kr.magnussonsur.se
Kom nĂ„gon minut efter.. Har Ă€ven fĂ„tt att paketet Ă€r pĂ„ vĂ€g,Ăr det nĂ„gon som bestĂ€llt och fĂ„tt bekrĂ€ftelse pĂ„ mail? Jag rĂ„kade lĂ€gga en bestĂ€llning, men ingen mail fortfarande![]()
En splonkans ny GXW-king för 1000 pengar Àr ju lÄngt billigare Àn begagndeRiktigt bra priser. Lite sugen pÄ bÄde RX och GXW. MRG-grodan Àr riktigt fin, men gÄr att hitta billigare pÄ Ditur
Nu kan jag se att paketet Àr pÄ vÀg, men ingen mail har kommitKom nÄgon minut efter.. Har Àven fÄtt att paketet Àr pÄ vÀg,![]()
Den dÀr tycker jag mig kÀnna igen
Vet att det Àr en fÄnig del av mig, men Àr lika skadeglad/förtjust nÀr söderfolk fÄr snöpanik varje Är.Snö i södern har vi inte signat upp för
![]()
Minns detta som det vore igÄrVet att det Àr en fÄnig del av mig, men Àr lika skadeglad/förtjust nÀr söderfolk fÄr snöpanik varje Är.Jag önskar att jag var en bÀttre förstÄende mÀnniska, men det Àr jag helt enkelt inte...
![]()
Haha det finns tyvÀrr ingen sorts logik som grundar den hÀr kÀnslan. Den Àr ingraverad i mitt norrbottenshjÀrta (Àr uppvuxen i PiteÄ). Vi fÄr stockholmshat och allmÀn söderskepsis med bröstmjölken. Har du rÀtt och jag fel? Ja absolut! Kommer jag att Àndra pÄ mig? Förmodligen inte
KÀnslan Àr i mitt tycke snarlik en vanlig titanare. BÄda i titan uppenbarligen. Samma modul. MRG har annat baklock och annat lÄs. Sedan finns det sÀkert fler detaljer som skiljer, men inget jag har koll pÄ. Jag tycker personligen inte att skillnaden i nypris Àr vÀrt det. Skillnaden i begagnatpris Àr dÀremot en annan sak. Jag var egentligen pÄ jakt efter en titanare, nÀr MRGn dök upp pÄ forumet. De extra tusenlapparna jag fick ge var vÀl vÀrt det. Kul med nÄgot ovanligare.Vart och kikat lite pÄ MRGs och fastnat för den blÄ/svarta. Det tar dock emot att betala sÄ mkt för en g-shock. FÄr man vad man betalar för eller kÀnns den som överprisad? Vet att det Àr en högst subjektiv frÄga.. Men för er som köpt MRGs, kÀnns det vÀrt?
Haha det finns tyvÀrr ingen sorts logik som grundar den hÀr kÀnslan. Den Àr ingraverad i mitt norrbottenshjÀrta (Àr uppvuxen i PiteÄ). Vi fÄr stockholmshat och allmÀn söderskepsis med bröstmjölken. Har du rÀtt och jag fel? Ja absolut! Kommer jag att Àndra pÄ mig? Förmodligen inte. LÄt mig skratta Ät er en gÄng per Är sen kan vi vara kompisar resten av tiden.