Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Once you go shock!Har vÀxlat mellan denna och en gammal aqualand de senaste veckorna. Har helt plötsligt hittat en rad anledningar att ta tid och stÀlla ett alarm - cykelturen till jobbet, bullbak eller nÀr det Àr dags för lunch.
LCD all the way.
Ja, tycker det dÀr ser lite konstigt ut.Grym klocka! BestÀllde ett jaysandkays adapter set som kom hÀr om dagen
Roligt med lite omvÀxling men tror nog gummit satt lite bÀttre..
HÀr Àr en bild
Ja, tycker det dÀr ser lite konstigt ut.
Ok. Ska nog inte sÀga för mycket med bara en bild som referens iofs.Tycker nog ÀndÄ att de ser bra ut nÀr man har den pÄ armen, lite coolt sÄ.. den vinkeln var kanske inte den bÀsta.
Men det var ju inte lika skönt som gummit
Ok. Ska nog inte sÀga för mycket med bara en bild som referens iofs.
Kanske blir skönare efter ett tag?
Do it!Ska försöka hÄlla ut och se innan man byter tillbaka iaf
Skitsnyggt! Var köper du tillbehören? Jag har en GW5000 som behöver pimpas!Tycker den hÀr blev jÀkligt lyckad. En DW-5000D. Fick bort stÄllÀnken och originalbezeln och ersatte den med denna sand/beige fÀrgade.
Screwback sÄklart!
Just denna Àr frÄn eBay. Gw5000 tar samma straps som dw5600.Skitsnyggt! Var köper du tillbehören? Jag har en GW5000 som behöver pimpas!
PÄ sjön
Borde du bli. Den Àr riktigt bra faktiskt.Blir fan avis varje gÄng du lÀgger upp en bild pÄ den dÀr.
Hur ofta synkar GPSen?Borde du bli. Den Àr riktigt bra faktiskt.
Mindre och lÀttare Àn MTG. Mindre och stabilare Àn mudmaster. Stabil och fina kanter med otippat bra lÀnk.
Efter ha köpt den sÄlde jag mudmaster och rangeman direkt. Vinner jag pÄ lotto blir det en Hammer tone.
Vet inte.Hur ofta synkar GPSen?
Ăr ganska sĂ€ker pĂ„ att GPS behöver aktiveras manuellt. Inte direkt jobbigt att minnas det nĂ€r man bytt tidszon. Radiosynk varje natt rĂ€cker ju gott.Vet inte.
NÀr jag byter tidszon söker den upp rÀtt tid via gps nÀr jag hÄller inne en knapp. Vet inte om den gör det hemma automatiskt dÄ och dÄ i Sverige och har inte lÀst manualen ang detta.
HĂ„ller med om detta. Gps-knappen nĂ€r man gĂ„r av planet funkar dunder. Dessutom ska den försĂ€ttas i flight mode pĂ„ flygplan...Ăr ganska sĂ€ker pĂ„ att GPS behöver aktiveras manuellt. Inte direkt jobbigt att minnas det nĂ€r man bytt tidszon. Radiosynk varje natt rĂ€cker ju gott.
RÀtt upphetsande ÀndÄ!Vet inte.
NÀr jag byter tidszon söker den upp rÀtt tid via gps nÀr jag hÄller inne en knapp. Vet inte om den gör det hemma automatiskt dÄ och dÄ i Sverige och har inte lÀst manualen ang detta.
VÄga vÀgra flight mode! Living on the edge, osv.HÄller med om detta. Gps-knappen nÀr man gÄr av planet funkar dunder. Dessutom ska den försÀttas i flight mode pÄ flygplan...
Radiosynk till vardags som standardklockorna.
LÀste nÄgonstans att vissa G-shock modeller har baksida av titan, inkl skruvar. Har ni experter koll pÄ vilka modeller det Àr? Google hittade inte det jag sökte
Borde du bli. Den Àr riktigt bra faktiskt.
Mindre och lÀttare Àn MTG. Mindre och stabilare Àn mudmaster. Stabil och fina kanter med otippat bra lÀnk.
Efter ha köpt den sÄlde jag mudmaster och rangeman direkt. Vinner jag pÄ lotto blir det en Hammer tone.
Precis. Riktigt bekvÀmTyp det med storleken som Àr grejen. Den Àr inte lika stor. Prövat den nÄgrs gÄnger o den sitter ju riktigt bra o man blir ju förvÄnad hur lÀtt den Àr.