Klockan som tÄl det mesta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HĂ„ller den??
Va lite sugen pÄ att testaSjÀlvklart! Mudman i sitt rÀtta element.
Hade varit vÀrt det.Va lite sugen pÄ att testa
Mudman fick smaka lite byggdamm idag.
Den svarta Àr ju jÀkligt tuff alltsÄ!
Igen blev riktigt bra den dÀr modden!
Tack! KÀnner mig vÀldigt nöjd. Funderade pÄ en grön rangeman med positiv modul frÄn den svarta men tror den hade kÀnts för otymplig pÄ armen. ...och gÄtt loss pÄ mer deg.
Var sjÀlv i tankarna pÄ den modden nÀr jag Àgde min senaste negativa 9400. Jag tycker dock att solcellerna förstör lite av lÀsbarheten i vissa vinklar för egen del och har svÄrt för dess lila sken. Men rent komfortmÀssigt gillar jag rangeman, sitter bra pÄ min handled. Fast lite luckyshot med g's pga ingen mikrojustering pÄ gummit..
Ja, den mest bekvÀma G jag Àgt var nog denna G-7900-2D. Satt orimligt skönt pÄ armen trots sin storlek.
Ăven en av fĂ„ modeller som finns i grönt med positiv display, G-7900-3D.
Tackar! Kul att âmoddaâ.
Jag sÄg den, tyvÀrr riktigt dÄliga bilder. Men ja, den Àr svart.Den Àr imponerande svart.
SĂ„g du den ultrasvarta Gg-1000 irl?
Svartbehabdlade klockor Àr ju aldrig helt reptÄliga men om du skiter i repor sÄ har du ju en kanonklocka som du aldrig kommer kunna göra sönder. MRG Àr ju G-Shocks vÀrstingmodell nr 1.Jag bestÀllde en G Shock MRG G1000B 1A. Jag undrar om det finns nÄgon erfarenhet av denna klocka, vad Àr motstÄndet mot repor, stötar och liknande? Jag arbetar som cnc-operatör och det Àr normalt att min klocka ofta kommer i kontakt med hÄrda metaller och speciella hÄrdmetallverktyg. Denna klocka Àr gjord av titan och har en DLC-skrapbehandling. Nu har jag G Shock GW A 1000 1 som Àr tillverkad av plast och har normalt repor och skador pÄ mig eftersom jag anvÀnder den pÄ jobbet. DÀrför bestÀmde jag mig för MRG G1000B. Vad Àr dina erfarenheter
Det stĂ€mmer! Tycker den gör sig bra pĂ„ alla fĂ€rger eftersom den Ă€r helsvart!Snygg! Ăr det en moddad DW-5600BB-1ER?
Har sjÀlv en DW-5600BB-1ER pÄ vÀg men Àr ny pÄ referenserna.
Det stÀmmer! Tycker den gör sig bra pÄ alla fÀrger eftersom den Àr helsvart!
Jag har kört eBay pÄ enstaka saker eller pacparts om jag letar efter att köpa mycket samtidigt. Tiktox skall vÀl ocksÄ vara en kÀnd supplier. Tycker dock att pacparts Àr lÀttare att hitta saker pÄ.Har spanat lite lÀtt pÄ nya bezels + straps. Har du nÄt bra tips var man kan hitta?