Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Finns det nÄgot ur 5500-serien pÄ forumet?
(lÄnad bild)
Testade en sÄdan i veckan, men i en annan fÀrg. Rekommenderar köp, man kan ju inte vara utan en G-shock
Ok, jag mÄste skaffa en gshock igen...
Ăr det en G-5500TS-8 "NYC" ?Testade en sĂ„dan i veckan, men i en annan fĂ€rg. Rekommenderar köp, man kan ju inte vara utan en G-shock
För övrigt mÄnga roliga modeller hÀr i Thailand, och mÄnga som har just G-shock pÄ sig (mig inkluderad).
Bra ögon, det Ă€r vad det Ă€rĂr det en G-5500TS-8 "NYC" ?
à ttan stÄr för fÀrg. 8=grÄ.Bra ögon, det Àr vad det Àr
Jag har dock dÄlig koll pÄ vad sista siffran betyder, Ättan, den stÄr inte med pÄ baksidan.
Sen finns ju den hÀr varianten ocksÄ http://mygshock.com/2010/10/02/stars-wars-the-force-unleashed-ii-g-shocks/
caliroots har domVart kan jag hitta en DW-5600PGB hÀr i Sverige?
En vÀldigt liten Mod men det har stuckit mig i ögonen lÀnge. Om de nu satte dit guldknappar sÄ kunde vÀl skruvarna varit guld kunde man tycka.
DW-5600E
Före
Och efter
Jag fick plocka dom frÄn en DW-6500 som jag köpt men tyvÀrr inte gick att Äteruppliva (RIP)Snyggt! Var hittade du skruvarna? Har stört mig pÄ samma sak.