Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Inte konstigt att du blir sjuk hela tidenShortsvÀder 4 grader o iskall vind![]()
![]()
![]()
Haha hela tiden Jag har ju inte varit sjuk pÄ ett Är typ. Och det var ett skÀmt Det dÀr med shortsen de hade ju bara inomhusInte konstigt att du blir sjuk hela tiden![]()
En riktig plÄtlÄda iaf
AR![]()
KÀnns lite 90-tals Lego estetik vibbar det hÀr nyförvÀrvet
Ja de stÀmmer braEn riktig plÄtlÄda iaf![]()
Tror det Àr bara 2st röda i trÄden?![]()
Blir jag nummer 3 nu dÄ?Jag har en!
Ăr det den gröna eller svarta?Blir jag nummer 3 nu dĂ„?
![]()
![]()
![]()
SvartaĂr det den gröna eller svarta?![]()
Gillar dom dÀr mer och mer. Ser stenhÄrda utBlir jag nummer 3 nu dÄ?
![]()
![]()
![]()
MÀrkligt ÀndÄ, vanligtvis dras jag till nÄgot mindre uppseendevÀckande klockor men sÄ fort jag ser den hÀr behöver jag i princip haklapp. MÄste Àga en.
MÄste ju sÀga att kvaliten kÀnns verkligen premium! FrÄn lite "hÄrd men plastig" sÄ kÀnns denna mer som en finklocka Àn en som Àr ute och skitar ner sig! Riktigt premium.Gillar dom dÀr mer och mer. Ser stenhÄrda ut
Den vÀxer verkligen pÄ en!MÀrkligt ÀndÄ, vanligtvis dras jag till nÄgot mindre uppseendevÀckande klockor men sÄ fort jag ser den hÀr behöver jag i princip haklapp. MÄste Àga en.
Alla behöver minst en gwg1000MÀrkligt ÀndÄ, vanligtvis dras jag till nÄgot mindre uppseendevÀckande klockor men sÄ fort jag ser den hÀr behöver jag i princip haklapp. MÄste Àga en.