• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Denna visade LOW sÄ har haft den under kökslampan pÄ kvÀllen och i dagsljus pÄ dagen under ett par dagar.
Även om nĂ„n fĂ€rgklick vore fint sĂ„ Ă€r den inte alls trĂ„kig.

1000011612.jpg

Oj de var mĂ„nga frĂ„gor pĂ„ en Ă„ samma gĂ„ng 😅
Alla dessa frÄgor egentligen gÄr att hitta i manualen som finns digitalt. Vissa av dessa kan ja svara pÄ men andra behöver ja klockan för att kolla upp....

1. Jag vet inte exakt men ja har för mig de đŸ€”
2. Det Àr enklare med mobilen (appen) men inte omöjligt pÄ klockan, tror du fÄr ta av den ifrÄn armen, hoppas in i menyn genom kronan och sedan stÀlla in alarm osv.
3. Nej, vad jag vet sÄ kan man inte se vilke ja tycker var en miss. Man ser notisen, men trycker man sÄ försvinner den, sen fÄr man gÄ in pÄ notiser för att se den igen. Nyare (GBD-H2000 tillex kan man öppna notiserna/se meddelandet).
4. TyvÀrr allt eller inget, Garmin kan man specifikt vÀlja vilka appar, men de appar som syns pÄ telefonen, de syns/kommer upp pÄ klockan.
5. Jag anvÀnde aldrig GPS, men för mig sÄ höll den sjukt lÀnge, sÄ utan GPS eller trÀning, och nÄgolunda sol sÄ nÀstan flera mÄnader inta problem.
6. Om ja inte minns fel sÄ finns det en "stör ej" dÄ de inte kommer/vibrerar under viss tids spann.
7. Har för mig att denna klocka Àr rÀtt begrÀnsad med aktiviteter, det Àr ju trots allt en rangeman, GBD-H2000 Àr en trÀningsklocka och har massor med aktiviteter.

Hoppas det svarar pÄ de flesta frÄgorna, och att folk gÀrna fÄr rÀtta mig om jag har f

Oj de var mĂ„nga frĂ„gor pĂ„ en Ă„ samma gĂ„ng 😅
Alla dessa frÄgor egentligen gÄr att hitta i manualen som finns digitalt. Vissa av dessa kan ja svara pÄ men andra behöver ja klockan för att kolla upp....

1. Jag vet inte exakt men ja har för mig de đŸ€”
2. Det Àr enklare med mobilen (appen) men inte omöjligt pÄ klockan, tror du fÄr ta av den ifrÄn armen, hoppas in i menyn genom kronan och sedan stÀlla in alarm osv.
3. Nej, vad jag vet sÄ kan man inte se vilke ja tycker var en miss. Man ser notisen, men trycker man sÄ försvinner den, sen fÄr man gÄ in pÄ notiser för att se den igen. Nyare (GBD-H2000 tillex kan man öppna notiserna/se meddelandet).
4. TyvÀrr allt eller inget, Garmin kan man specifikt vÀlja vilka appar, men de appar som syns pÄ telefonen, de syns/kommer upp pÄ klockan.
5. Jag anvÀnde aldrig GPS, men för mig sÄ höll den sjukt lÀnge, sÄ utan GPS eller trÀning, och nÄgolunda sol sÄ nÀstan flera mÄnader inta problem.
6. Om ja inte minns fel sÄ finns det en "stör ej" dÄ de inte kommer/vibrerar under viss tids spann.
7. Har för mig att denna klocka Àr rÀtt begrÀnsad med aktiviteter, det Àr ju trots allt en rangeman, GBD-H2000 Àr en trÀningsklocka och har massor med aktiviteter.

Hoppas det svarar pÄ de flesta frÄgorna, och att folk gÀrna fÄr rÀtta mig om jag har fel :)
Stort tack för att du tog dig tid att svara 🙏

Hej alla glada,
Ni som Àr bra pÄ Gravitymasters... vilken Gravity utan BT skulle ni rekommendera?
Jag vet att jag skrev att jag inte tÄl analoga Shocks, men Àr lite pippi pÄ GA-1000 eller GW-A1100 :)
Det finns vÀl en med hybrid mottagning, bÄde MB6 och GPS ?
GPW-1000 Ă€r grym. Fet som attan och hög kvalitetskĂ€nsla 👌. Bara den och GPW-2000 som har GPS-sync tror jag...

Tillbaka
Topp