Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
35-Ärs serien, och sÀkert fler, har guldfÀrgade spÀnnen. GÄr att köpa band till den, men finns sÀkert lösa spÀnnen att hitta vid en mer utförlig sökningJag sitter pÄ en DW-5040RX och stör mig pÄ att keepern Àr guld, men spÀnnet Àr rostfritt. Finns det guldspÀnnen att fÄ tag i, och har nÄgon ett att avvara?
![]()
KlÀmde pÄ en för första gÄngen igÄr. KÀndes riktigt bra! Större Àn min titanare men stabilare.Har gÄtt frÄn att bara köra stÄlis till att bara anvÀnda denna. Inte dÄligt alls
![]()
Den blir toppen! Den kommer överleva allt!Tjabba!
Jag hade en rund digital G-shock i lumpen.
Den var svart med gröna accentfÀrger och stor knapp fram med ett G för att tÀnda belysningen.
Vi trivdes bra ihop under mÄnga Àventyr, fram till att jag drÀnkte min vÀn. Hade bytt batteri utan att smörja tÀtningen enligt anvisning nÄgra sidor bak, sÄ under ett dyk fadeade den ut.
Efter mÄnga Är med sportstÄl var dags att ÄtervÀnda, men det var en fyrkant som lockade denna gÄng.
JÀkla mÄnga modeller och funktioner att sÀtta sig in i.
Med lite guidening frÄn @yonsson kom jag fram till att en GW-M5610U-1 nog Àr ett bra stÀlle att börja ta sig an den digitala vÀrlden.
![]()
Ett mycket bra valTjabba!
Jag hade en rund digital G-shock i lumpen.
Den var svart med gröna accentfÀrger och stor knapp fram med ett G för att tÀnda belysningen.
Vi trivdes bra ihop under mÄnga Àventyr, fram till att jag drÀnkte min vÀn. Hade bytt batteri utan att smörja tÀtningen enligt anvisning nÄgra sidor bak, sÄ under ett dyk fadeade den ut.
Efter mÄnga Är med sportstÄl var dags att ÄtervÀnda, men det var en fyrkant som lockade denna gÄng.
JÀkla mÄnga modeller och funktioner att sÀtta sig in i.
Med lite guidening frÄn @yonsson kom jag fram till att en GW-M5610U-1 nog Àr ett bra stÀlle att börja ta sig an den digitala vÀrlden.
![]()
Tack sÄ mycket!Ett mycket bra valVÀlkommen tillbaka!