Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TRONsdag idag.
![]()
5610 Àr bra skitDet Àr naturligtvis olyckligt att ni blir drabbade av att jag köpt en ny klocka som ni sett en miljard gÄnger, men det Àr ett pris jag Àr redo att betala.
Klassisk "klocka och ratt"
![]()
Ja, jag Àr nöjd över valet.5610 Àr bra skit
Ănnu bĂ€ttre pĂ„ kombilĂ€nk
![]()
KombilÀnken Àr den som sitter original pÄ bla GW-B5600BC. Med röda inlÀgg i mellanlÀnkarna sitter den Pà GW-B5600HR.Ja, jag Àr nöjd över valet.
Tell me more!
HÀr Àr jÀkligt bra bilder pÄ lÀnken tagna av @hepanter nÀr han var i sÀljartagenJa, jag Àr nöjd över valet.
Tell me more!
SÄ vart man med klocka igen och det mÀrks ju den ena Àr made in Japan och har screwback och metalcase inunder. Skillnad pÄ vikt och kÀnsla
Första gÄngen med ett original kombilÀnk pÄ en gw5000, stilrent och snyggt
Tack @-RI- för smidig affÀr och klockan Àr i superskick
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kul!KombilÀnken Àr den som sitter original pÄ bla GW-B5600BC. Med röda inlÀgg i mellanlÀnkarna sitter den Pà GW-B5600HR.
Blir riktigt bra med lÀnken pÄ. VÀger "ingenting"Den passar pÄ samtliga 5600/5610. och Àven pÄ casioakarna och DW-6900orna.
En originallÀnk kostar straxt söder om 1000 pengar, men det finns riktigt bra AM-lÀnkar nu som landar pÄ ca 350kroners.
Kan vara sÄ att det finns nÄn extra AM-lÀnk liggandes hemma vid intresse. Ska kolla lagerstatusen efter jobbet, men brukar alltid ha för sÀkerhets skull![]()