• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

1000002937.jpg
MRG-G2000-CB?

En frÄga till er som köpt frÄn Japan direkt, hur ser tull och moms ut? Finns ju mycket fint pÄ ex. Chrono24.

LĂ€ste för nĂ„got Ă„r sedan om ett specialavtal som fanns mellan just sverige och japan, kanske drömde jag detta 🙂

Visningen av hur mÄnga dagar som passerat och hur mÄnga som ÄterstÄr av Äret Àr en funktion som jag till en början inte förstod vad den skulle vara bra för, men den Àr nu en av de bÀsta funktionerna. :)
HĂ„ller helt med! Det tog dock ett tag innan jag förstod vad den visade eftersom jag fick hem klockan i januari. Tyckte det var konstigt att dagens datum visades tvĂ„ gĂ„nger 😅

En frÄga till er som köpt frÄn Japan direkt, hur ser tull och moms ut? Finns ju mycket fint pÄ ex. Chrono24.

LĂ€ste för nĂ„got Ă„r sedan om ett specialavtal som fanns mellan just sverige och japan, kanske drömde jag detta 🙂
@ekke har en bra trÄd om du vill köpa frÄn Buyee hÀr: https://klocksnack.se/threads/buyee-en-proxytjÀnst-för-att-handla-frÄn-japan-sÄ-gör-du.188804/. Jag har gjort det ett par gÄnger och har Àven redogjort i den trÄden hur mycket allt kostade.

HĂ„ller helt med! Det tog dock ett tag innan jag förstod vad den visade eftersom jag fick hem klockan i januari. Tyckte det var konstigt att dagens datum visades tvĂ„ gĂ„nger 😅

@ekke har en bra trÄd om du vill köpa frÄn Buyee hÀr: https://klocksnack.se/threads/buyee-en-proxytjÀnst-för-att-handla-frÄn-japan-sÄ-gör-du.188804/. Jag har gjort det ett par gÄnger och har Àven redogjort i den trÄden hur mycket allt kostade.

Tack ska du ha, lĂ€ser dĂ€r asap 🙂

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp