Numblemur962
Basic
Idag blir det bussĂ„kande med Lava runt vristen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄ sant! Fatta hur mycket dom sparade pÄ en G-shock jÀmfört med en snowflake100% kostnadsfrÄga. militÀrur ska vara billiga (OCH bra) svÄr ekvation.![]()
Den dÀr Àr kunglig. Vart hamnar den storleksmÀssigt om du jÀmför med annan G?MRG-1 idag.
![]()
Verkligen! Jag skulle sÀga snÀppet mindre Àn en vanlig fyrkant. Sitter helt perfekt pÄ armen!Den dÀr Àr kunglig. Vart hamnar den storleksmÀssigt om du jÀmför med annan G?
Av en hĂ€ndelse sĂ„ kolla jag precis pĂ„ en sĂ„dan gravity pĂ„ YouTubeâŠNy frĂ€scha batteri istoppade
![]()
Samma hĂ€r med flĂ€kten, pĂ„ andra modeller med :/Av en hĂ€ndelse sĂ„ kolla jag precis pĂ„ en sĂ„dan gravity pĂ„ YouTubeâŠ
Min pÄ hela dagen, trevlig G! LÀtt, smidig och tydlig
![]()
Kolla Ă€ven pĂ„ nya Gravity, egentligen rĂ€tt fin men stör ihjĂ€l mig pĂ„ âventilationsflĂ€ktensubdialâ pĂ„ tavlan
![]()