• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

River tapet.
20250711_130703.jpg

Hello.
Har köpt en Casio DW 6640, 40Års jubileum klockan. Hade en original nĂ€r det begav sig men den Ă€r borta sen lĂ€nge. Men nu nĂ€r jag fick min nya och trycker pĂ„ belysnings knappen sĂ„ lyser det inte bara blĂ„tt utan Ă€r nĂ„tt rött med 
 nĂ„n som lĂ€st nĂ„tt om att det skall vara sĂ„ eller Ă€r nĂ„tt trasigt?

IMG_0271.jpeg

Hello.
Har köpt en Casio DW 6640, 40Års jubileum klockan. Hade en original nĂ€r det begav sig men den Ă€r borta sen lĂ€nge. Men nu nĂ€r jag fick min nya och trycker pĂ„ belysnings knappen sĂ„ lyser det inte bara blĂ„tt utan Ă€r nĂ„tt rött med 

IMG_0271.jpeg
Det Àr loggan för 40-Är som Àr dÀr i backlighten.

Edit: JÀkligt snygg klocka Àr det, gratulerar :)

Hello.

IMG_0271.jpeg
Det stĂ„r 40 â˜ș

Edit: Om du tittar pÄ klockans baksida sÄ ser du samma logga dÀr.

Nu har jag en full box av Casioaks!
Plus den turkosa i 40mm formatet.
KÀnner mig nöjd med denna samling.
Dock har bara en Tough Solar, sÄ det kommer ju att bli massbyte av batterier framöver, förutom alla andra G-shocks utan ljusladdning.
De tvÄ uppe till höger har jag bytt om urtavlorna pÄ, men Àr inte riktigt nöjd förrÀn visarna har bytt plats ocksÄ. Vet inte om jag ska skaffa en specialtÄng och vÄga mig pÄ att göra det sjÀlv...
Den lilla turkosa modellen kanske ska fÄ gÄ vidare.

1000017789.jpg

Senast Àndrad:
Japp, denna Àr riktigt grym! Bezeln och Àven lÄset(eller heter det ringen?) Àr i metall.

1000017798.jpg

Lite för lÄngt band dock. Varför Àr bandet alltid eller oftast lÀngre pÄ premiummodeller och limited edition?

1000017803.jpg

PÄ bilden ses tjockleken pÄ bandet, det Àr ett extralager och guldfÀrgen vad jag förstÄtt sitter bakom ett plastlager.

1000017804.jpg

FörstÄr att ytan kommer att fÄ repor. FrÄgan Àr om dessa gÄr att putsa bort som med akrylglas?

Bjuder pÄ en till bild.

1000017806.jpg

Senast Àndrad:
NĂ„gon som handlat frĂ„n Revolve.com? Det stĂ„r ”All prices are in local currency and are inclusive of VAT and duties. There will be no additional charges at checkout” Tolkar det som att moms och tullkostnader Ă€r inkluderade i priset

Man kan knipa en DW-5000R för 2000 med kod, sÄ det kanske Àr vÀrt att chansa
Blev det nÄgot köp? Har en annars..

Tillbaka
Topp