River tapet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det Àr loggan för 40-Är som Àr dÀr i backlighten.Hello.
Har köpt en Casio DW 6640, 40à rs jubileum klockan. Hade en original nÀr det begav sig men den Àr borta sen lÀnge. Men nu nÀr jag fick min nya och trycker pÄ belysnings knappen sÄ lyser det inte bara blÄtt utan Àr nÄtt rött med ⊠nÄn som lÀst nÄtt om att det skall vara sÄ eller Àr nÄtt trasigt?
![]()
Det stÄr 40Hello.
Har köpt en Casio DW 6640, 40à rs jubileum klockan. Hade en original nÀr det begav sig men den Àr borta sen lÀnge. Men nu nÀr jag fick min nya och trycker pÄ belysnings knappen sÄ lyser det inte bara blÄtt utan Àr nÄtt rött med ⊠nÄn som lÀst nÄtt om att det skall vara sÄ eller Àr nÄtt trasigt?
![]()
Det Àr loggan för 40-Är som Àr dÀr i backlighten.
Edit: JÀkligt snygg klocka Àr det, gratulerar![]()
Det stÄr 40
Edit: Om du tittar pÄ klockans baksida sÄ ser du samma logga dÀr.
Blev det nĂ„got köp? Har en annars..NĂ„gon som handlat frĂ„n Revolve.com? Det stĂ„r âAll prices are in local currency and are inclusive of VAT and duties. There will be no additional charges at checkoutâ Tolkar det som att moms och tullkostnader Ă€r inkluderade i priset
Man kan knipa en DW-5000R för 2000 med kod, sÄ det kanske Àr vÀrt att chansa
Hoppade den. Ska ta min 5035 till nÄder istÀllet. Den har legat bortglömd för lÀnge.Blev det nÄgot köp? Har en annars..
Monstret.
![]()