...utan tre?Men inte ett monster
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
...utan tre?Men inte ett monster
![]()
Bidde inget monster alls.. Men dÀr rÄkade finnas en annan modell som jag inte kunde lÄta bli........utan tre?![]()
Ooops
![]()
Men inte ett monster
![]()
Den var stooor och ser ut som ett PokemonmonsterSka till Kreta om ett tag hoppas kunna hitta nÄgon kul G-shock butik med V01 inne att iaf prova. Inget jag köper utan att ha sett irl innanOch var inte mkt (noll) intresse för en passaround
![]()
Funderar pÄ att skaffa mig en CoolFire-laddare, men verkar inte lÀngre finnas att köpa pÄ svenska Amazon. NÄgon som har nÄgot alternativ eller butik att rekommendera?
Tack! Ska ta en tittETT Eco Tech Time LED-snabbladdning Smart för solcellsklockor, laddare med USB-port och nÀtadapter, SVART : Amazon.se: Elektronik
ETT Eco Tech Time LED-snabbladdning Smart för solcellsklockor, laddare med USB-port och nÀtadapter, SVART : Amazon.se: Elektronikamzn.eu
Substitut iaf, köpte en sÄn för vintern. Funkar.. Snygg, nej.
en sÄdan utan laddare och kabel (som förmodligen alla redan har i överflöd) skulle ju vara toppen!ETT Eco Tech Time LED-snabbladdning Smart för solcellsklockor, laddare med USB-port och nÀtadapter, SVART : Amazon.se: Elektronik
ETT Eco Tech Time LED-snabbladdning Smart för solcellsklockor, laddare med USB-port och nÀtadapter, SVART : Amazon.se: Elektronikamzn.eu
Substitut iaf, köpte en sÄn för vintern. Funkar.. Snygg, nej.
en sÄdan utan laddare och kabel (som förmodligen alla redan har i överflöd) skulle ju vara toppen!
Den sÄg ju inte alls sÄ farlig ut! VÀldigt nÀtt i jÀmförelse med de jag sett tidigare. En sÄdan fÄr det bli
Vilken bana? Ser fint utTur att Gn satt pÄ armen nÀr jag glömde golfklockan hemma
![]()
Tog en svÀng till Katrineholms GK. Rekommenderas starkt! Ignorera min polares fina svingVilken bana? Ser fint ut
VÀldigt sommarlÀckert med det gummibandet. Snyggt!30 grader ute, dÄ rÄkar man hamna pÄ gymmet
![]()
Enda Àldre jag Àr Àr vanliga B1000Inte sÄ aktiv hÀr som jag brukade.
Men MTG, ej MRG...Àr det nÄgra fler hÀr som kör dom? Har ju min favoritklocka B1000-1ajf. Letar Äterigen efter en ny klocka, och fastnat för den Àldre G1000 serien med GPS sync. NÄn som kör nÄn modell ur den serien? Att det Àr en Àldre modell Àr knappast nÄgot problem.