• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Men inte ett monster🙂
IMG_20250716_174113.jpg
...utan tre? ;)

Funderar pÄ att skaffa mig en CoolFire-laddare, men verkar inte lÀngre finnas att köpa pÄ svenska Amazon. NÄgon som har nÄgot alternativ eller butik att rekommendera?

Ska till Kreta om ett tag hoppas kunna hitta nĂ„gon kul G-shock butik med V01 inne att iaf prova. Inget jag köper utan att ha sett irl innan đŸ€“ Och var inte mkt (noll) intresse för en passaround 🙈
Den var stooor och ser ut som ett Pokemonmonster 😀
Fastnade inte för den sÄ pass att jag tyckte den var vÀrd pengarna den kostar..
SĂ„ det fick bli GW-9500TLC istĂ€llet😁

Funderar pÄ att skaffa mig en CoolFire-laddare, men verkar inte lÀngre finnas att köpa pÄ svenska Amazon. NÄgon som har nÄgot alternativ eller butik att rekommendera?

Substitut iaf, köpte en sÄn för vintern. Funkar.. Snygg, nej.

Substitut iaf, köpte en sÄn för vintern. Funkar.. Snygg, nej.
en sÄdan utan laddare och kabel (som förmodligen alla redan har i överflöd) skulle ju vara toppen!

Inte sÄ aktiv hÀr som jag brukade.
Men MTG, ej MRG...Àr det nÄgra fler hÀr som kör dom? Har ju min favoritklocka B1000-1ajf. Letar Äterigen efter en ny klocka, och fastnat för den Àldre G1000 serien med GPS sync. NÄn som kör nÄn modell ur den serien? Att det Àr en Àldre modell Àr knappast nÄgot problem.
Enda Àldre jag Àr Àr vanliga B1000 :)
1000003092.jpg

Tillbaka
Topp