Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Trodde först du var hemma hos @roostermanOerhört starkt av mig att inte impulsköpa nÄgot nÀr jag konfronterades av ett helt hav av diverse G's.
(Drottninggatan, Stockholm)
![]()
Den Ă€r grym!Hittade denna gamla goding som jag köpte 2006 eller 2007 skrĂ€pandes i en en verktygslĂ„da. Fick ligga i solen under dagen och nu se lite âactionâ igen![]()
Var ju nÀra pÄ att köpa just denna bracelet variant av en medlem hÀr inne, men kom istÀllet över den med resin strap.Enda Àldre jag Àr Àr vanliga B1000![]()
![]()
Ja den Àr riktigt skön om man gillar vikt, hade en, sÄlde och Ängrade mig. Sen köpte ja denna nÀr ja gick chans p ni fÄr den inte lÀmnaVar ju nÀra pÄ att köpa just denna bracelet variant av en medlem hÀr inne, men kom istÀllet över den med resin strap.
Stilig![]()
PakÀÀÀt-öppning I bilen! Ja det blev alltsÄ en Gravitymaster gr-b200
![]()
![]()
Den fick följa med pÄ biltvÀtt direkt
![]()
Nu har Àven klockan fÄtt sig ett bad och blivit synkad mot appen. För 1000 spÀnn fÄr det vÀl anses vara ett fynd!
Nu mÄste jag bara hitta en flÀrp-lösning som vanligt...
![]()
PakÀÀÀt-öppning I bilen! Ja det blev alltsÄ en Gravitymaster gr-b200
![]()
![]()
Den fick följa med pÄ biltvÀtt direkt
![]()
Nu har Àven klockan fÄtt sig ett bad och blivit synkad mot appen. För 1000 spÀnn fÄr det vÀl anses vara ett fynd!
Nu mÄste jag bara hitta en flÀrp-lösning som vanligt...
![]()
Ahaaaa, det var hos dig den hamnaGW-9500
![]()
![]()
Jajjemen, med nato, men det Äker nog av tror jag..Ahaaaa, det var hos dig den hamna![]()