Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
RAGEBAIT!!!
Klart grabben ska ha Multiband och Tough Solar!Ăr inte detta kĂ€rlek sĂ„ sĂ€g?Far och son med varsin g-shock. Grabben Ă€r sex Ă„r och ska börja skolan i höst, sĂ„ dĂ„ mĂ„ste han ju fĂ„ en klocka, eller hur?
![]()
à h, minns -84 som vore det igÄrBig in Japan
![]()
![]()
En TLC?Ăr pĂ„ jakt efter en gwg 2k, om nĂ„gon har en och vill sĂ€lja sĂ„ hör gĂ€rna av er!
Trevlig helg till alla i trÄden!
Jaa! Ganska coolt att det finns till en baby-g.Klart grabben ska ha Multiband och Tough Solar!![]()
Kan funka, har du en?En TLC?
Jepp, jag la bland dom första buden pÄ den dÀr. Men hade mina aningar att den skulle sticka... Det gÄr knappt att fynda en FroggieDen hÀr lÄg ute med bud innan, dock ej uppnÄtt reservationspris. @roosterman tror minsann att jag sÄg dig i budhistoriken.
4800 Àr aningen dyrt vÀl? 3800 Àr mer rimligt.
![]()
Lite svÄrt att prissÀtta. Om det varit den vanliga röda hade priset legat minst en tusing för dyrt, men detta Àr en JDM som Àr lite klurigare att lÀgga vantarna pÄDen hÀr lÄg ute med bud innan, dock ej uppnÄtt reservationspris. @roosterman tror minsann att jag sÄg dig i budhistoriken.
4800 Àr aningen dyrt vÀl? 3800 Àr mer rimligt.
![]()
Vad gick den för?Lite svÄrt att prissÀtta. Om det varit den vanliga röda hade priset legat minst en tusing för dyrt, men detta Àr en JDM som Àr lite klurigare att lÀgga vantarna pÄ
Jajjemen, har en extra TLC. Dra ett PM om intresse finnsKan funka, har du en?