• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Cykeltur

IMG_3692.jpeg

Heads up!

NĂ„gon som Ă€r sugen pĂ„ denna lite hĂ€rjade GST-W110D. Köpte den utan batteri pĂ„ Tradera och - vad det visade sig - avbruten batteribygel. Har satt i ett nytt Panasonicbatteri som jag satte pĂ„ plats med tejpbit innan jag fick pĂ„ locket (jag vet
). Allt verkar funka, tar laddning och har synkat. Men inga garantier överhuvudtaget 😊. Synlig repa i glaset över ”tough”. AnvĂ€nd som den Ă€r, eller meka lite sjĂ€lv. SlĂ€pper den för - i mitt tycke - riktigt fint trĂ„dpris

IMG_3694.jpeg

Den hÀr lÄg ute med bud innan, dock ej uppnÄtt reservationspris. @roosterman tror minsann att jag sÄg dig i budhistoriken.
4800 Àr aningen dyrt vÀl? 3800 Àr mer rimligt.
IMG_1886.png
Lite svÄrt att prissÀtta. Om det varit den vanliga röda hade priset legat minst en tusing för dyrt, men detta Àr en JDM som Àr lite klurigare att lÀgga vantarna pÄ

Tillbaka
Topp