Passa pÄ! FÄ som fÄr köpa av @roostermanJajjemen, har en extra TLC. Dra ett PM om intresse finns![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Passa pÄ! FÄ som fÄr köpa av @roostermanJajjemen, har en extra TLC. Dra ett PM om intresse finns![]()
Hehe. Notoriskt osÀljarePassa pÄ! FÄ som fÄr köpa av @roosterman![]()
Hade auktionen sparad, verkar gÄtt undan efter att den lades ut med köp-nu-pris. Var det nÄgon hÀr i trÄden som knep den?Den hÀr lÄg ute med bud innan, dock ej uppnÄtt reservationspris. @roosterman tror minsann att jag sÄg dig i budhistoriken.
4800 Àr aningen dyrt vÀl? 3800 Àr mer rimligt.
![]()
Kul modell som jag aldrig sett förut och som jag tyvÀrr missade. Har dÀremot köpt de flesta av mina analoga grodor + en hel del andra G-Shocks av sÀljaren. Reko och trevlig, bara att gratulera köparenHade auktionen sparad, verkar gÄtt undan efter att den lades ut med köp-nu-pris. Var det nÄgon hÀr i trÄden som knep den?![]()
Var det samma kille som köpte det mesta av Hajen @Daion 's Gs??Kul modell som jag aldrig sett förut och som jag tyvÀrr missade. Har dÀremot köpt de flesta av mina analoga grodor + en hel del andra G-Shocks av sÀljaren. Reko och trevlig, bara att gratulera köparen
Kan inte svara pÄ det. Vi har inte hörts av sedan jag handlade av honom senast för cirka tvÄ Är sedan.Var det samma kille som köpte det mesta av Hajen @Daion 's Gs??
Men haha, piraterna försöker ju inte ensOch en varning för denna
![]()
Vad hÀnde med OWG? Sprack den planen?Hemma igen! Snart byts denna ut mot en groda
![]()
Enligt min erfarenhet kan det ta nÄgra dagar. Bara att fortsÀtta!Hello
Har en frĂ„ga som jag hoppas fĂ„ hjĂ€lp med. Hur lĂ€nge ska Tough Solar-modellerna behöva ligga i solljus för att bli fulladdade? Har gett min en ansenlig mĂ€ngd solljus de senaste dagarna och indikatorn i nederkant âvĂ€grarâ rör sig mot H![]()
![]()
TackarEnligt min erfarenhet kan det ta nÄgra dagar. Bara att fortsÀtta!![]()
Inte samma modul, men det ger i alla fall en hintHello
Har en frĂ„ga som jag hoppas fĂ„ hjĂ€lp med. Hur lĂ€nge ska Tough Solar-modellerna behöva ligga i solljus för att bli fulladdade? Har gett min en ansenlig mĂ€ngd solljus de senaste dagarna och indikatorn i nederkant âvĂ€grarâ rör sig mot H![]()
![]()
Tackar för denInte samma modul, men det ger i alla fall en hint
![]()