Den varade endast under de dagarna vi var pÄ landetVad hÀnde med OWG? Sprack den planen?(no judging, jag har försökt jag med vid flera tillfÀllen...)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den varade endast under de dagarna vi var pÄ landetVad hÀnde med OWG? Sprack den planen?(no judging, jag har försökt jag med vid flera tillfÀllen...)
Camping here, camping thereKom precis till RÀttvik, ska campa hÀr nÄgra dagar.. har lyckats tappa bort adaptersladden till kylboxen, kul speciellt nÀr allt nu Àr stÀngt för idag
SÄg dock en GG-B100-BTN ute i de vilda, var en pÄ bröllopet jag var pÄ igÄr som hade den... Riktigt fin, lite smÄtt sugen pÄ en sÄdan, sÄg att ekke hade en till salu.
KöööööpKom precis till RÀttvik, ska campa hÀr nÄgra dagar.. har lyckats tappa bort adaptersladden till kylboxen, kul speciellt nÀr allt nu Àr stÀngt för idag
SÄg dock en GG-B100-BTN ute i de vilda, var en pÄ bröllopet jag var pÄ igÄr som hade den... Riktigt fin, lite smÄtt sugen pÄ en sÄdan, sÄg att ekke hade en till salu.
Har du din tillsalu lista uppe fortfarande?Köööööp
Kul att det finns fler ute i det vilda![]()
Jepp! Och det vore kul om nÄgon spontanade nÄgot frÄn den, börjar bli sugen pÄ nya grejerHar du din tillsalu lista uppe fortfarande?![]()
Respekt för den bilen, en 99:a?Camping here, camping there
PremiÀr för TLC idag
![]()
![]()
![]()
Ja jag har ju tittat pÄ den nÄgra gÄnger men kÀnner att priset Àr lite för högt för mig, men den Àr fin verkligenKöööööp
Kul att det finns fler ute i det vilda![]()
900 juRespekt för den bilen, en 99:a?
900 GLi - 84Respekt för den bilen, en 99:a?
AC viktigare Àn snygghet i vÀrmenGör en ghettolösning pÄ ACn
![]()
![]()
Snyggt har ingen funktion!AC viktigare Àn snygghet i vÀrmen![]()
NÄgra veckopengar till sÄ Àr den dinJa jag har ju tittat pÄ den nÄgra gÄnger men kÀnner att priset Àr lite för högt för mig, men den Àr fin verkligen![]()