Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hur lÄngt bort var nedslaget?Idag vaknade jag med en smÀll
Gratis show som tyvÀrr dödade diverse datautrustning
Aja, sÄnt som hÀnder.
![]()
![]()
Hur lÄngt bort var nedslaget?
Ni hade inte dragit ur nÄgra sladdar?
Man har ju hört att man ska göra det, men sÄ mÄnga ggr det har Äskat och det har glömts bort, sÄ kÀnns det ju inte som hela vÀrlden. Kanske lÀge att fortsÀtta med det ÀndÄ...
jadu, jag satt i nattmössan och tÀnkte att nu small det fan i garaget, absolut ingen fördröjning mellan blixt och dunder.Hur lÄngt bort var nedslaget?
Ni hade inte dragit ur nÄgra sladdar?
Man har ju hört att man ska göra det, men sÄ mÄnga ggr det har Äskat och det har glömts bort, sÄ kÀnns det ju inte som hela vÀrlden. Kanske lÀge att fortsÀtta med det ÀndÄ...
Inget man avundas. Fy tusan!jadu, jag satt i nattmössan och tÀnkte att nu small det fan i garaget, absolut ingen fördröjning mellan blixt och dunder.
inga sladdar utdragna men dÀremot har jag tvÄ stÀllen i huset med just sÄna dÀr grenuttag som har inbyggt skydd mot strömspikar, allt som satt dÀr klarade sig. kommer definitivt skaffa ett par sÄna till för dyra elektriska saker som tv osv.
blixtfritt idag!
![]()
God morgon
![]()
Ăr pĂ„ babyshower i Enköping, eftersom ja fick min M5610U pĂ„ M sĂ„ ligger den nu Ă„ fĂ„r lite batterier hemma med CoolFire (OCD), istĂ€llet fĂ„r MRG sitta pĂ„Första dagen pĂ„ semestern
![]()
Hur gick det för dig dÄ??Drog pÄ mig fintröjan och plumsade ner i köp- och sÀljtrÀsket
![]()