Efter 23 mil pÄ Ätminstone delvis mycket kurviga vÀgar sitter en bit mat inte fel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr det dĂ€r möjligtvis i SmĂ„land?Efter 23 mil pĂ„ Ă„tminstone delvis mycket kurviga vĂ€gar sitter en bit mat inte fel.
![]()
![]()
Haha, det kanske man kunde tro, men icke sa Nicke.Ăr det dĂ€r möjligtvis i SmĂ„land?
Finns ingen negativ display som Àr direkt "tydlig", förutom MIParna, men alla har ju backlight sÄ ....NÄgon som har en sÄn hÀr och kan dela med sig hur pass tydligt man i verkligheten ser tiden? SÄg vÀldigt rÄ ut! Blev sugen pÄ en g-shock igen haha.
![]()
NÄgon som har en sÄn hÀr och kan dela med sig hur pass tydligt man i verkligheten ser tiden? SÄg vÀldigt rÄ ut! Blev sugen pÄ en g-shock igen haha.
![]()
- BytesaffÀr över en kopp kaffe pÄ en halvtrasig parkbÀnk utanför en bensinstation sent en vardagskvÀll - det Àr entusiasm detMÄste vara ett sign, satte mig i bilen för att Äka och trÀffa @Hans B 1955 och möts av detta...
![]()
![]()
Ăntligen![]()
Jaha det visste jag inte just med belysningen, det kan ju vara anvÀndbartJag har inte just den men man kan sÀga att de flesta negativa LCD-displayer har dÄlig lÀsbarhet i dÄligt ljus. Det finns nÄgon display som Àr bÀttre, t.ex. i Tokyo twilight metallfyrkanten som jag har haft. Men i regel Àr det dÄlig lÀsbarhet. Dock inte alls oanvÀndbar sÄ lÄt inte det avskrÀcka.
Negativ display Àr lite coolt pÄ nÄt sÀtt tycker jag. Och pÄ tough solarmodellerna kan du stÀlla in sÄ att belysningen gÄr pÄ nÀr du vrider pÄ handleden.
Funderar sjÀlv lite pÄ just modellen du frÄgar om.
Skulle sÀga ca 1200pengar Àr normalt prisJaha det visste jag inte just med belysningen, det kan ju vara anvÀndbartVet du vad dessa brukar gÄ lös pÄ? KÀnns som att man kan i regel hitta dem för under tusingen helt ny?
Ăr du dĂ€r nu? Polaren ska tydligen köra cykel-vasan imorrn..Klassiker till en klassiker.
![]()
Ska hÄlla utskick efter ett sÄdant pris! NÄgot bra stÀlle att leta pÄ?Skulle sÀga ca 1200pengar Àr normalt pris
Kompletterar du sen med en kombilÀnk sÄ har du en Ànnu vassare superbeater![]()
Ja, eller nu Ă€r jag fĂ€rdigcykladĂr du dĂ€r nu? Polaren ska tydligen köra cykel-vasan imorrn..![]()