• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Efter 23 mil pÄ Ätminstone delvis mycket kurviga vÀgar sitter en bit mat inte fel.
20250807_200245.jpg
20250807_132502.jpg

NÄgon som har en sÄn hÀr och kan dela med sig hur pass tydligt man i verkligheten ser tiden? SÄg vÀldigt rÄ ut! Blev sugen pÄ en g-shock igen haha.
IMG_6315.jpeg
Finns ingen negativ display som Àr direkt "tydlig", förutom MIParna, men alla har ju backlight sÄ ....;)
5610 Ă€r ju en grym G oavsett positiv eller negativ display 👍
SĂ„ av mig fĂ„r ett KÖÖÖÖÖÖÖÖP.

NÄgon som har en sÄn hÀr och kan dela med sig hur pass tydligt man i verkligheten ser tiden? SÄg vÀldigt rÄ ut! Blev sugen pÄ en g-shock igen haha.
IMG_6315.jpeg

Jag har inte just den men man kan sÀga att de flesta negativa LCD-displayer har dÄlig lÀsbarhet i dÄligt ljus. Det finns nÄgon display som Àr bÀttre, t.ex. i Tokyo twilight metallfyrkanten som jag har haft. Men i regel Àr det dÄlig lÀsbarhet. Dock inte alls oanvÀndbar sÄ lÄt inte det avskrÀcka.
Negativ display Àr lite coolt pÄ nÄt sÀtt tycker jag. Och pÄ tough solarmodellerna kan du stÀlla in sÄ att belysningen gÄr pÄ nÀr du vrider pÄ handleden.
Funderar sjÀlv lite pÄ just modellen du frÄgar om.

Jag har inte just den men man kan sÀga att de flesta negativa LCD-displayer har dÄlig lÀsbarhet i dÄligt ljus. Det finns nÄgon display som Àr bÀttre, t.ex. i Tokyo twilight metallfyrkanten som jag har haft. Men i regel Àr det dÄlig lÀsbarhet. Dock inte alls oanvÀndbar sÄ lÄt inte det avskrÀcka.
Negativ display Àr lite coolt pÄ nÄt sÀtt tycker jag. Och pÄ tough solarmodellerna kan du stÀlla in sÄ att belysningen gÄr pÄ nÀr du vrider pÄ handleden.
Funderar sjÀlv lite pÄ just modellen du frÄgar om.
Jaha det visste jag inte just med belysningen, det kan ju vara anvÀndbart :) Vet du vad dessa brukar gÄ lös pÄ? KÀnns som att man kan i regel hitta dem för under tusingen helt ny?

Jaha det visste jag inte just med belysningen, det kan ju vara anvÀndbart :) Vet du vad dessa brukar gÄ lös pÄ? KÀnns som att man kan i regel hitta dem för under tusingen helt ny?
Skulle sĂ€ga ca 1200pengar Ă€r normalt pris 👍
Kompletterar du sen med en kombilÀnk sÄ har du en Ànnu vassare superbeater :D

Tillbaka
Topp