Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snygg men skum sidoprofil, ser ofÀrdig ut.GMW-BZ5000GD-1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
som daniel sÀger, butt ugly profil men det Àr vÀl ett signum för mupp displayernas fyrkantserie. fÄr hoppas det inte sprider sig.GMW-BZ5000GD-1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inser nu att man behöver bĂ„de en svart och en guld för att fĂ„ ârĂ€ttâ klocka⊠men men, modda Ă€r ju kul sĂ„!GMW-BZ5000GD-1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Finns olika varianter pÄ visning.som daniel sÀger, butt ugly profil men det Àr vÀl ett signum för mupp displayernas fyrkantserie. fÄr hoppas det inte sprider sig.
men min största invÀndning Àr att ingen över 25 kan vÀl lÀsa den dÀr mikroskopiska storleken pÄ fonten pÄ övre raderna?
det Àr ett helvete och bli gammal och falla ur mÄlgruppen...![]()
jamen titta, type b - gammal gubbe borde ju passa mig! wheee!Finns olika varianter pÄ visning.
Classic typ B borde funka
![]()
Som gubbe Àr du vÀl inte vaken efter 19:59?jamen titta, type b - gammal gubbe borde ju passa mig! wheee!
tro om dom emulerat den hoptryckta tvÄan med? om inte Àr jag benÀgen att köpa en bara för att Àntligen fÄ njuta av 24-timmars visning![]()
Dagens tips..![]()
![]()