Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Neeeeeej öppning nuuuuu⊠barnbarnen kan vÀnta, men det kan inte viLÀnge sedan jag köpte en ny GShock, men i förrgÄr ringde Svante frÄn Klockmaster FÀltöversten och berÀttade att de fÄtt in den hÀr nu. Han skickade en direkt och nu Àr den hÀr. Fredag/Lördag har vi tvÄ barnbarn (4 och 6 Är) hÀr, sÄ fÄr se nÀr jag hinner kolla igenom den
à terkommer förstÄs med bilder och Äsikter.
![]()
Ălskar verkligen tissoten, bra, cool, men samtidigt mycket kvalite. Dock upplever ja efter nĂ„gon uppdatering att den inte riktigt gĂ„r ner i vila nĂ€r man inte anvĂ€nder den.Hur Ă€r Tissot T-Touch Connect jĂ€mfört med de andra tvĂ„?
Wow! Ser fram emot att se bilder och höra dina intryck. Ăr otroligt sugen pĂ„ en. Om du inte kĂ€nner att det klickar helt fĂ„r du gĂ€rna höra av dig!LĂ€nge sedan jag köpte en ny GShock, men i förrgĂ„r ringde Svante frĂ„n Klockmaster FĂ€ltöversten och berĂ€ttade att de fĂ„tt in den hĂ€r nu. Han skickade en direkt och nu Ă€r den hĂ€r. Fredag/Lördag har vi tvĂ„ barnbarn (4 och 6 Ă„r) hĂ€r, sĂ„ fĂ„r se nĂ€r jag hinner kolla igenom den
![]()
En sÄn dÀr tror jag skulle vara nÄt för @ImreLÀnge sedan jag köpte en ny GShock, men i förrgÄr ringde Svante frÄn Klockmaster FÀltöversten och berÀttade att de fÄtt in den hÀr nu. Han skickade en direkt och nu Àr den hÀr. Fredag/Lördag har vi tvÄ barnbarn (4 och 6 Är) hÀr, sÄ fÄr se nÀr jag hinner kolla igenom den
![]()
Din GWG-1000 kommer överleva lĂ€ngst av de treĂlskar verkligen tissoten, bra, cool, men samtidigt mycket kvalite. Dock upplever ja efter nĂ„gon uppdatering att den inte riktigt gĂ„r ner i vila nĂ€r man inte anvĂ€nder den.
Förut sÄ kunde batteriet hÄlla lÀnge nÀr ja inte anvÀnde den, sÄ efter nÄgon vecka sÄ var batteriet fortfarande fullt eller nÀst intill, men nu sÄ Àr den död efter nÄgon vecka.
Men annars Àr den riktigt ball och hÀftigt nÀr det Àr en vanlig klocka med mÄnga funktioner, vÀldigt ovanligt men snygg och stilren!
Ja absolut! Den har Àven solar, men den fÄr ju bara lite extra laddning sÄ kan tyvÀrr inte överleva med bara sol.Din GWG-1000 kommer överleva lÀngst av de tre
LÀst lite hÀr och var att bokstÀverna pÄ bezeln pÄ Tissot T-Touch Connect slÀpper fÀrg men vet inte om det Àr pÄ Sport eller Solar.
Hade varit kul att testa nÄgon gÄng (dyr!) och den Àr verkligen ovanlig hÀr inne, sett till inlÀgg iallafall.
Haha njaaa, jag Àr för en gÄngs skull intresserad av den i resin hör och hÀpnaEn sÄn dÀr tror jag skulle vara nÄt för @Imre![]()