Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kan man fĂ„ se den med old school siffrorna?FĂ€ltprov av nykomlingen, barnbarn och Kompislandet âŠ
GMW-BZ5000D-1ER
![]()
Vad tusan Àr detta? Piratrock?
Jepp. Riktigt hÀftigt faktisktVad tusan Àr detta? Piratrock?
Det ser riktigt mÀktigt ut, ska kollas upp!Jepp. Riktigt hÀftigt faktiskt
Stormfrun heter bandet(finns ett gÀng lÄtar pÄ YT)
Inne i St Nikolai ruinen
Kan man fÄ se den med old school siffrorna?![]()
Visst, hÀr Àr ett par bilder för jÀmförelse:
![]()
![]()
Grymt fin! BestÀllde du den till butiken eller finns den inne att titta och klÀmma pÄ? Ser tomt ut pÄ hemsidan tycker jag.SÄdÀrja, allt instÀllt och lÀnken kortad.
Har haft mÄnga Metal-Square och tycker sÄ hÀr lÄngt att den hÀr Àr en av de absolut bÀsta. Första gÄngen jag riktigt kommer överens med negativ display, det hÀr Àr en mycket lyckad uppgradering
I morgon skall jag bara synka den med Casio-appen, sedan kommer den nog att fÄ hÀnga med rÀtt mycket
GMW-BZ5000D-1ER
Och ett stort tack till Klockmaster FÀltöversten för fin service och snabb leverans
![]()
- Svante (Klockmaster FÀltöversten) ringde mig nÀr de fick in den, jag köpte en direkt och de skickade den omgÄende. Vet inte om de fick flera samtidigt.Grymt fin! BestÀllde du den till butiken eller finns den inne att titta och klÀmma pÄ? Ser tomt ut pÄ hemsidan tycker jag.
Tack! Jag slÄr en pling och hör efter.- Svante (Klockmaster FÀltöversten) ringde mig nÀr de fick in den, jag köpte en direkt och de skickade den omgÄende. Vet inte om de fick flera samtidigt.
Visst, hÀr Àr ett par bilder för jÀmförelse:
![]()
Jag föredrar de nya siffrorna. "Old school" Àr inte helt autentiska, lite tjockare tycker jag.
Du nöp den enda- Svante (Klockmaster FÀltöversten) ringde mig nÀr de fick in den, jag köpte en direkt och de skickade den omgÄende. Vet inte om de fick flera samtidigt.
Du nöp den enda![]()