• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

007

Jag har sålt några Rolex prylar till @007 . Riktigt snabb och smidig affär. 100 % goodguy!

• Like
Reactions: 007
Köpte en Rolex Jubilee länk av 007:an, i paketet låg en väl inslagen länk i det skick som utlåvats, 100 % goodguy!

• Like
Köpt ett Bulang & sons läder av 007. Inga problem alls, skickat direkt efter betalning. Goodguy.

• Like
Köpt klocka av @007 och allt var perfekt! Superb kommunikation och snabb leverans. 100% goodguy, inga konstigheter alls!

• Like
Köpte mig en äldre Seiko av Roger.
Snabbt skickat, bra snack och en utomordentlig inpackning av klockan!
100% goodguy:)

• Like
Genomförde en bytesaffär med @007
Mycket trevlig och smidig uppgörelse där vi kom överens tämligen omgående. Top notch i allt från kommunikation till väl förpackad försändelse. Absolut good guy i min bok.

• Like
Köpte en Rimowa-resväska av @007. Väldigt tillmötesgående och flexibel för ett möte när jag var i trakterna. 100% Goodguy

Senast ändrad:
  • Like
Tillbaka
Topp