• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

10-15 väntan har börjat

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Grattis! Inget illa menat men börjar inte guld DD's ta över stafettpinnen från pepsi-GMT's som KS-klockan nr 1? Lite härlig tanke att en guld-Rolex börjar bli "dussinklocka"! :)

Varit en del på sistone :p går i vågor antar jag

Det är nog helt enkelt så att bara coola klockor får vara med i stafettloppet :cool:
 

Sond

Patek
Man blir ju lite påverkad av detta forum med alla dessa vackra Rolex. Jag har inte varit särskilt intresserad av Rolex tidigare, men nu känns det som att en Explorer, DJ och DD skulle passa utmärkt i samlingen. En av varje alltså...
 

Ricrob

Patek
Orkar inte köra unboxing, så jag snor lite space i din tråd, nu när jag ändå börjat teasa lite.. ;)

VQF8z8M.jpg
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Det kan du fethajja! Min fru är från Chile och där (bl.a.?) dricker man "Fantchop" som är just hälften öl/Fanta eller gärna lite mer öl än Fanta. Svingott och livsfarligt, både för fyllan och vikten! :)

Lite som Chiles svar på den Österrikiska "Rahdlern" aka 50/50 vitt vin/sprite :p
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Det kan du fethajja! Min fru är från Chile och där (bl.a.?) dricker man "Fantchop" som är just hälften öl/Fanta eller gärna lite mer öl än Fanta. Svingott och livsfarligt, både för fyllan och vikten! :)
Där ser man... Coccofant provade man ju som liten, men detta var en ny kombo
 

Gavve

Greven
2-Faktor
OnT får man gratulera till ett fint köp. Var själv sugen ett tag där... if you snooze..
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Feting grattis till DD! Även ett grattis till Ricrob som jag nu börjar inse att jag kanske "känner"... Säg mig har du en "mustasch" gaddad på insidan av pekfingret?
 
Topp