• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

#1000

Minuteman

Rolex
Några har nosat på rätt område :)

Nästa letråd är att bilderna är tagna från en byggnad, som är platsen som efterfrågas.
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Tror fortfarande det är Stocksund så drar till med Cedergrenska huset/tornet eller vad det nu heter. Men efter det ger jag upp. Ska ut och dricka några söndagsöl istället för att sitta med datorn. :happyhappy:
 

Minuteman

Rolex
Tror fortfarande det är Stocksund så drar till med Cedergrenska huset/tornet eller vad det nu heter. Men efter det ger jag upp. Ska ut och dricka några söndagsöl istället för att sitta med datorn. :happyhappy:
And we have a winner!

Cedergrenska tornet är helt rätt.
Snyggt gissat, och bra uthållighet :)

Vilken klocka föredrar du?
Du har inte funderat på att ta över som programledare för På spåret? :rolleyes:
:)
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Jag PM:ar. Hemsnitat läder låter coolt. Du ger mig föresten prestationångest för min #1000 tävling som nog kommer snart. Blir svårt att slå den här.
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Tack igen och skål! Nu ska jag ägna mig lite åt sällskapet och inte KS resten av kvällen o_O
image.jpg
 
Topp