Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jodå. På rätt handled. ;-)En använd 14060 är tyvärr aldrig coolare.
Eller så tar du bort bubblan bara för en cleanare look
Frågan diskuteras på följande tråd på TRF:Exakt, fram med vinkelslipen och vips är det klart
Har läst mig till att det inte går att byta glas, tydligen flera som försökt tidigare.
Jag kör 114060 för att den är clean, och i mina ögon mer tilltalande.
Blir det fler Sub kommer dessa vara i annat än stål och ha datum.
Jag ser datum i bilen, mobilen, datorn osv varje dag, och jag vet vilket datum det är om det måste skrivas ner.
Har du tillgång att jämföra båda bredvid varandra så får du enklare att bestämma dig.
Det enda som räknas är vad du själv gillar, jag själv föredrar dock no-date. Varför? Jag tycker att den är mer clean så, då det är redan så mycket som försiggår på klockan med alla krusiduller. Om du bryr dig om vad andra tycker kan jag säga att världens stilikon Steve Mcqueen körde no-date, dock inte en 114060 utan en 5512. Men ändå, no-date.
Lustigt, det är precis så jag ser ut!