Kaptenen112
Basic
Den ligger ju ute till försäljning?
Som jag sa allt har sitt pris. Jag kommer ju inte släppa den för under 68. Och det kommer dröja ett tag att finna en köpare så jag låter den ligga ute utan stress.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den ligger ju ute till försäljning?
Ork, klart klockan ska användas. Varför ska den ligga och samla damm? Vill du tjäna pengar satsa på fonder eller vintage Rolex
PajasSom jag sa allt har sitt pris. Jag kommer ju inte släppa den för under 68. Och det kommer dröja ett tag att finna en köpare så jag låter den ligga ute utan stress.
Den säljs inte för 68 i det skicket min vän.
Blir inte din vän sur på dig om du försöker tjäna pengar på han? Om han hade den ute för 64 och du prutade ner den till 61 och sedan lägger ut den för 68. Jag skulle inte vilja ha dig i min vänskapskrets, riktigt unken stil.Som sagt användas väldigt lite
Hade personligen aldrig köpt den när den är så repig och användVad är rimligt? Nyfiken kommer ändå inte gå under de priset hehe
Blir inte din vän sur på dig om du försöker tjäna pengar på han? Om han hade den ute för 64 och du prutade ner den till 61 och sedan lägger ut den för 68. Jag skulle inte vilja ha dig i min vänskapskrets, riktigt unken stil.
Luktar troll
Hade personligen aldrig köpt den när den är så repig och använd men runt det pris du köpte den för är den väl värd![]()
Är inte sur. Din ”kompis” borde vara på dig. Du får inte 68k för den och det hjälper inte att du försöker fixa den med cape cod-duk.Vrf blir du så sur? För att man vill gå + om det går? Då kan du ju gå å klaga på alla urmakare kompis
Är inte sur. Din ”kompis” borde vara på dig. Du får inte 68k för den och det hjälper inte att du försöker fixa den med cape code-duk
Som den där subben du försökt sälja i evigheter för överpris?Den säljs inte för 68 i det skicket min vän.
3 stycken som ville köpa den idag för något under mitt pris.Som den där subben du försökt sälja i evigheter för överpris?
Juste: du använder ju den, är det inte lite orättvist att behålla samma bilder i annonsen nu som när du lade upp den? Speglar de verkligen skicket?![]()
Så om 3 stycken lägger sig under ditt pris borde ditt pris vara överpris. Logiskt va....3 stycken som ville köpa den idag för något under mitt pris.
Puss på dig! <3Så om 3 stycken lägger sig under ditt pris borde ditt pris vara överpris. Logiskt va....
Hoppas fetningen gjorde de tydligt för dig..
Visst. Vi kan släppa detta..Puss på dig! <3
Slirade med moms?Visst. Vi kan släppa detta..
Tänkte mest att du borde vara lite mer försiktig med att hacka på andras annonser etc... Du är väl snubben som gärna slirade lite med moms/tull också om jag inte minns fel
Å de me dvärgen. Vafan?!
Aa du verkar hal...Slirade med moms?![]()
Det vet väl inte du något om? Gott nytt år på dig iallfall!Aa du verkar hal...
Svara nu på frågan: bilderna på din 114060 e från september, menar du på allvar att du inte använt klockan sen dess? Bör inte bilderna spegla nuvarande skick?
Nej, det är ju därför jag frågar. Tänker inte fråga igen så din tystnad/uteblivna svar är svar nog.... vi som läser tråden förstårDet vet väl inte du något om? Gott nytt år på dig iallfall!![]()
Bästa tipset för att gå +-0 är att ha pengarna på bankkontot. Aldrig en bra idé att steka för medel man inte har.Saker man ska uppmärksamma.
Är priset vettigt?
Tanken är att sälja den inom 1 år och gå iallafall +- 0