• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

116613 & 114060 på ett sätt ni inte sett dem förut

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
På något sätt ser det oklart ut när tex kronan Och bezeln är i guld men inget annat. Och på den andra lämnades tvärtom. Men roligt experiment! :)
 

_Utopi

Omega
Har länge velat testa detta så tänkte bjuda med mig av resultatet nu när man faktiskt har båda klockorna och möjligheten att trixa. Känns onödigt att göra en egen tråd men visste inte vart jag annars skulle lägga dem.
Om man hade flyttat över guldbezelen till 114060 så tror jag att den hade blivit klockren. Samma med 116613 om man flyttade över stålbezelen.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Roligt test!
Tack för att du delade med dig!
Inget jag skulle bära själv, men 116613LB såg inte allt för fel ut med endast stållänk. Kanske kan bli ett byte till de om man tröttnar på guldet.
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Jag gillart! Tycker framförallt att guldsubben blev bättre, har svårt för den modellen vanligtvis och där fungerade det verkligen bättre med "less is more". Subben blev rolig med guldlänk men eventuellt hade man kanske längtat tillbaka till stållänk rätt fort.
 
Topp