• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

14060 2-liner eller 4-liner?

Sea- dwellern är till och med en coolare modell
;)
Och vad gäller 2 eller 4 raders spelar det ingen större roll men kanske lite snyggare med 2 rader

Jag har sett att det finns antingen "swiss-T>25" (tritium) eller "swiss made" dials på 14060 men nu såg jag på Chrono24 att det finns även en dial med bara ett ord, "swiss"? Såg det inte ordentligt på bilderna. Kan någon berätta om denna dial?

Jag har sett att det finns antingen "swiss-T>25" (tritium) eller "swiss made" dials på 14060 men nu såg jag på Chrono24 att det finns även en dial med bara ett ord, "swiss"? Såg det inte ordentligt på bilderna. Kan någon berätta om denna dial?
Det är nog service tavla, har även för mig att vissa kom med "SWISS" only dial. Men i första hand hade jag tagit det för service tavla.

20161215_143457.jpg
two :angel: så ren som möjligt är min smak. Swiss only dessutom :D

4-line såklart;)
Skälen till varför är förutom nyare verket, rolex inscript i ringen, den är cosc certad just att det är en modern 5512..
Lätt den bästa klocka jag ägt, om än en trist Sub;)
IMG_4270.JPG

Varför i h.....e sålde jag den:(

Tillbaka
Topp