D
delegeferenda
Guest
Om jag var du skulle jag lägga upp en "köpes" här på KS, samt bevaka nya säljtrådar. Och inte tveka att hugga snabbt när något intressant dyker upp.
För 15' borde du kunna hitta en fullset i Sverige med servicekvitto från AD.
Och "nypolerad" är inte samma sak som "nyskick". Utan just att den är polerad. Och en sådan klocka skulle inte jag köpa utan möjlighet att se den i verkligheten först. Det går att "fuska" enormt med ljussättning och vinklar.
Absolut, håller ögonen öppna där men det har varit sparsamt sista tiden.
Han skrev såhär nyss:
"**Time keeping** is my forte, I am a professional and chronometer timing is where I aim at, of course U have to realize this watch was serviced with only Swiss quality standards. So, before I serviced it, I wore it for a few days. After the service, the differences in time-keeping were noted. There was a minimal difference, so this is great, partly due to the quality of the parts inside and also due to the fact that this is one very good manufactured movement.
It now does a +/- 3-4 seconds per day and this does not include willful spoilage."
Nu börjar jag istället få kalla fötter för att han är så jävla G. Men han skulle även återkomma med andra bilder tagna i vanligt dagsljus och inomhusljus.