• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

159 miljoner

Edin

Panerai
Det skulle få bli en lägenhet/takvåning innanför tullarna med två tillhörande garageplatser i källaren, en Cayman GT4 och en M3 som brukis. Sen skulle den stora utsvävningen få bli att köpa de angränsande tomterna till landstället så det finns möjlighet att bygga till när familjen växer och dela med mig lite till de som står mig närmast. Förhoppningsvis är mer än hälften kvar vid det laget och så ska det förbli men en Rolex 16710 cal 3186 så nära BNIB man kan komma och en AP RO 15300 får det nog bli.

Kanske lite torftigt men jävlar va jag ska njuta av "fuck you" tillståndet resten av livet. :cigar:
 
Senast ändrad:

joca

Patek
2-Faktor
investerat i fastigheter, investerat i företag, klockor, bilar och annat diverse skoj :)
 

Buckshot

Panerai
Flyttat till Thailand och köpt en egen ö. Köpt en av varje av Orients klockor. Köpt en Bentley Mulsanne. Köpt upp hela lagret av Rochefort 10.
 

Apansson

Torpare
Hade köpt en lya med tjänstefolk som gör precis allt åt mig så jag bara kan sitta och fisa och spela datorspel. Hade nog köpt en och annan platina-klocka också.
 

Mr.Chang

Audemars
Bara åkt till flygplatsen och ta första bästa flyget härifrån,kommit hem när alla platser jag ville se är avverkade.
Ingen bagage,bara systempåse med hygienartiklar.
Skulle nog ta ett par år.
Investera,nej.159 mille skulle räcka ganska långt,jag är inte girig.
Skulle dela med mig till mina nära och kära också!
Någon klocka skulle det bli också.
.
 

Andersml

Audemars
2-Faktor
Hade sponsrat Jämtland Basket så vi hade tagit det förbannade SM guldet! Köpt lägenhet och livs långt årskort i Liverpool och på Anfield. Nya supersport bilar. Ny traktor till cross gubben som sliter som ett djur med banan här hemma så att vi alla andra ska kunna njuta av en fin bana. Top notch boende för mor och far föräldrar.

Ja det var väl det ;) haha
Härligt! Om jag vinner får du oxå ett LFC årskort! Dags för ett guld igen för The Reds:)
 

Zuuki

Cartier
2-Faktor
Härligt! Om jag vinner får du oxå ett LFC årskort! Dags för ett guld igen för The Reds:)

Jag läste det som om att LFC skulle vinna. Sen insåg jag att jag var vaken och skrattade lite för mig själv :rolleyes:

Jag hade gjort morsan ekonomiskt oberoende och sen köpt en jävla massa skit till mig själv.
 

dauit

Panerai
2-Faktor
Skulle ringa PP och be dom göra en unik klocka till mig(om det nu fortfarande går), kosta vad det får kosta.
 
Skulle ringa PP och be dom göra en unik klocka till mig(om det nu fortfarande går), kosta vad det får kosta.

Tvek på att de skulle säga ja till en okänd person till dem, oavsett hur rik denne var!
För Patek handlar det om historia, precis som deras idé om att skapa historia. Men jag måste hålla med dig om att få göra något unikt hade varit ballt.
Drömmen vore en 5980 i Platina med klarblå tavla (Samma färgskillnad som 5711A har till 5711P) samt en Nautilus Regattakronograf i Platina med en likadan blå tavla, eller varför inte en 5980 med minutrepetition! :)
 

dauit

Panerai
2-Faktor
Tvek på att de skulle säga ja till en okänd person till dem, oavsett hur rik denne var!
För Patek handlar det om historia, precis som deras idé om att skapa historia. Men jag måste hålla med dig om att få göra något unikt hade varit ballt.
Drömmen vore en 5980 i Platina med klarblå tavla (Samma färgskillnad som 5711A har till 5711P) samt en Nautilus Regattakronograf i Platina med en likadan blå tavla, eller varför inte en 5980 med minutrepetition! :)
Då får jag se till o köpa väldigt många PP:s med många svåruttalade komplikationer, buda på några klockor i samban med aktioner på Christies osv.
Sedan kanske, fast då har jag å andra sidan inga pengar kvar...
 

Doncorleone

Cartier
Jag hade med omedelbar verkan skaffat mig en mint condition BMW M3 e30 och hinkat i en V10 från M5:an.. hade givetvis bytt ut allt mot värsting saker och blivit stammis på Turbocenter i Sthlm. En Audi S1 från grupp B tiden hade också införskaffats. Några lägneheter hade jag köpt i samma veva.
 

F-L-P

Panerai
Jag skulle köpt ett nytt matbord till lägenheten, det jag har nu börjar släppa lite i faneren. Kanske lyxa till det lite inte köra IKEA.
 

P-A

Sir Spamalot
Byggt/köpt en riktigt stor gård långt från allt och alla. Bygga en bunker och börja samla på stridsvagnar och vapen! Hillbille style!
 
Topp