• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

16613 mot 116610ln?

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Är den blå eller svart? Om den är blå skulle jag byta direkt. Har iofs en blå 16613 vilket gör mig ngt partisk :). Lystern i tavlan är fantastisk. Kan dock hålla med om att den känns lite äldre eftersom den saknar supercase. Å andra sidan slipper du på tok för stora indexmarkeringar :)

Titta vilken mysig tavla!
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Är den blå eller svart? Om den är blå skulle jag byta direkt. Har iofs en blå 16613 vilket gör mig ngt partisk :). Lystern i tavlan är fantastisk. Kan dock hålla med om att den känns lite äldre eftersom den saknar supercase. Å andra sidan slipper du på tok för stora indexmarkeringar :)

Titta vilken mysig tavla!
Är den blå eller svart? Om den är blå skulle jag byta direkt. Har iofs en blå 16613 vilket gör mig ngt partisk :). Lystern i tavlan är fantastisk. Kan dock hålla med om att den känns lite äldre eftersom den saknar supercase. Å andra sidan slipper du på tok för stora indexmarkeringar :)

Titta vilken mysig tavla!

Det enda som slår den är 16618 LB
 

Sond

Patek
Är den blå eller svart? Om den är blå skulle jag byta direkt. Har iofs en blå 16613 vilket gör mig ngt partisk :). Lystern i tavlan är fantastisk. Kan dock hålla med om att den känns lite äldre eftersom den saknar supercase. Å andra sidan slipper du på tok för stora indexmarkeringar :)

Titta vilken mysig tavla!
Jag är ingen fan av TT/GS men ska man ha det så är det där helt rätt!
 

erolorhun

Cartier
2-Faktor
Hade jag garanterat gjort om jag var gjord av pengar och hade råd att äga 4 dyra ur. Är dock bara 22 år gammal och klockkontot är redan övertrasserat, om nytt ska ni måste något lämna ;)


Gör slut med tjejen. Ka-ching, 20k mer i plånboken varje månad ;)

OnT: Osäker på om jag skulle gjort ett sådant byte. Instämmer i vad masterkiller säger på första sidan. Hade det varit en 116613 däremot… :)
 
Topp