• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tillbakadragen 16710 / 116710 mot min Sea-Dweller 16600?

Jglgbg

Silver
Hej,
Jag går i bytestankar och har en finfin Rolex Sea-Dweller 16600 från 2005 med boxar, cert, tagg och booklets som jag är intresserad av att byta mot följande:

Rolex GMT-Master II 16710 Coke eller Pepsi. No holes case / ej tritium samt fint skick (ej för polerad) är ett krav, fullset spelar mindre roll men ser gärna att äkthetsintyg finns.

Eller

Rolex GMT-Master II 116710LN. Söker här en utan dings/djupa repor i fint skick, gärna med fullset.

Tänker bytesvärde 90k för min med pengar uppåt, men skicka PM med vad ni har så tar vi det därifrån.

Tack KS för annonsplats!

Bilagor

• IMG_3177.JPG
    IMG_3177.JPG
    700.9 KB · Visningar: 22
  • IMG_3181.JPG
    IMG_3181.JPG
    426.3 KB · Visningar: 22
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp