• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

1965ek

Klockaren

Panerai
Köpte en tonfisk av @1965ek
Jättebra kommunikation genom hela affären, trevlig kontakt och uppdatering på packat paket.
Såhär det ska gå till.
100% goodguy och hoppas på återseende :)
 

Klockaren

Panerai
@1965ek köpte en Tudor Pelagos av mig. Andra affären på kort tid mellan oss och ser gärna fler i framtiden.

Snabb betalning, bra konversation och en väldigt trevlig kille.

100% goodguy!
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Köpte en GS i ca 40k klassen. Mycket nöjd med hela affären. Synnerligen välpaketerad dessutom. 100% Good Guy!
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Köpt Pelagos av denne herre. Bra beskriven, trevlig kommunikation, ärligt och intresserat bemötande.
En person jag gärna handlar av igen.
Goodguy!
 

S.N

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt klocka av @1965ek på distans.
Trevlig dialog, väl förpackat och en nästan överdrivet bra beskrivning av skicket. Definitivt GG.
 

Svävaren

Omega
Jag har haft nöjet att köpa en klocka av @1965ek och har upplevt ett positivt och trevligt bemötande från start till slut - stämmer in i kören av varma rekommendationer och gör gärna affärer igen.
 

Les_Grossman

Cartier
2-Faktor
Gjorde ett byte med @1965ek med pengar åt mitt hålla och allt gick supersmidigt. Mycket lätt att ha att göra med och klockan var precis som beskrivet. 100% goodguy enligt mig :)
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Sålt Datejust till @1965ek via en distansaffär. Trevlig, tydlig och helt okomplicerad karl som jag gärna gör fler affärer med. Rekommenderas!
 

Martin Samuelsson

Omega
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en Seiko i 10K-klassen av @1965ek. Mycket snabb och smidig affär med trevlig kommunikation hela vägen från start till slut. Försändelsen kom i tid, välförpackad och i utlovat skick. 100% goodguy!
 
Topp