• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

19mm lädernato

Aarrgghh

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Tack. Skall kolla. Jag vet att 19mm är en udda storlek. Men att det skulle vara så här svårt att hitta hade jag ingen aning om! :)
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Vilken klocka är bandet tänkt till? Min hydro har 19mm luggar men jag använder Singulars 20mm band, de är så tunna att det funkar.
image.jpeg
 

Aarrgghh

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Jo. Jag har kollat där med. Men jag vill ju främst stödja de svenska handlarna. Dessutom brukar det ta ett halvt kvartal innan man får sakerna från eBay :)
 

Aarrgghh

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Vilken klocka är bandet tänkt till? Min hydro har 19mm luggar men jag använder Singulars 20mm band, de är så tunna att det funkar.
image.jpeg

Hmm, det där ser ju rätt bra ut. Det en Tag Heuer. Har ett 20mm nylonband på just nu, men det är väldigt trångt och bandet viker sig lite över luggarna.
 

Aarrgghh

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Viss ironi kan jag tänka, men vartifrån beställer du när det tar så lång tid? Jag köper en del från USA och det tar 1,5 vecka max

JA, lite ironi var det nog :) Men det beror ju självklart vartifrån man beställer. UK/EU brukar vara helt ok. Men från Asien har det ibland tagit nästan två månader. US har jag inte så mycket erfarenhet från.
 
Topp